آموزش, برنامه نویسی, بلاگ

کتابخانه css طراحی وب سایت

The best css library

برای طراحی سایت جذاب استفاده از بهترین کتابخانه css یکی از الزامات طراحی رابط کاربری گرافیکی وبسایت می باشد فرم ورک های css … در پست امروز، ما نگاهی به پنج فریمورک برتر CSS که توسعه دهندگان وب در سال گذشته استفاده کردند و امسال نیز به استفاده از آن ادامه خواهند داد، می اندازیم. ما در مورد هر یک، ویژگی های منحصر به فرد آن و چرایی استفاده مردم از آن صحبت خواهیم کرد.

بنابراین کدام چارچوب های CSS محبوب ترین بودند؟ و چه ویژگی هایی ممکن است این مورد را ایجاد کند؟ بیایید نگاه دقیق تری بیندازیم.

Bootstrap

بوت استرپ یک چارچوب بهترین کتابخانه css بسیار واکنش گرا است که می توانید از آن برای طراحی برنامه های کاربردی وب موبایل اول استفاده کنید. این محبوب ترین فریم ورک CSS است و سال هاست که بوده است. بسیاری از چارچوب های دیگر با بینش های Bootstrap ساخته شده اند.

دلایل شگفت انگیز زیادی برای استفاده از بوت استرپ وجود دارد، مانند سیستم شبکه ای که با آن ارائه می شود – این سیستم به یک استاندارد برای بسیاری از کتابخانه های دیگر تبدیل شده است. سازگاری آن، اسناد و سازگاری مرورگر نیز از دیگر نکات عالی است.

Tailwind CSS

با Tailwind CSS، می توانید برنامه های وب مدرن را در داخل کد ارائه خود و همچنین به روشی تمیز بسازید. این یک فریمورک کاربردی اول با کلاس های قابل ترکیب مانند flex، pt-4، text-center و rotate-90 برای ساخت هر طرحی، مستقیماً در فایل HTML شما است. برخی از ویژگی‌های واقعاً عالی سرعت آن است، اینکه می‌توان یک ظاهر طراحی را به درستی در ارائه انجام داد، و همچنین فوق‌العاده پاسخگو است و دائماً حفظ می‌شود.

Materialize CSS

این یکی از سبک ترین بهترین کتابخانه css است که در حال حاضر وجود دارد. شما می توانید با استفاده از یک استایل پیش فرض که قبلاً اجزای سفارشی را در خود جای داده است، توسعه برنامه وب را سرعت بخشید. Materialize CSS شامل موارد دیگری مانند انیمیشن ها و انتقال ها است که بسیار روان هستند و اصل اصلی از طراحی متریال گوگل الهام گرفته شده است. استفاده از اسناد واقعاً آسان است و فکر زیادی برای نمونه‌های کد گذاشته شده است، بنابراین، اغلب اوقات، شما فقط نمونه‌های کد را کپی می‌کنید و می‌توانید ادامه دهید.

همچنین توسط گروه های متنوعی از شرکت ها و جوامع به خوبی نگهداری می شود و به خوبی پشتیبانی می شود.

Foundation

Foundation به عنوان پیشرفته ترین فریم ورک فرانت اند پاسخگو در جهان شناخته می شود. چند نکته واقعا منحصر به فرد وجود دارد که من در مورد Foundation متوجه شدم. اولین مورد این است که موقعیت‌یابی برند بیشتر برای شرکت‌ها و تیم‌ها است که جایگاه بسیار خوبی است. مورد بعدی منابع آموزشی است. بنیاد دارای یک برنامه آموزشی طراحی اپلیکیشن وب – با گواهینامه نیز می باشد.

در حال حاضر بسیاری از توسعه دهندگان از Foundation استفاده می کنند. این معنایی است، ابتدا برای تلفن همراه است و سفارشی کردن آن بسیار آسان است. همچنین خدمات مشاوره طراحی را ارائه می دهد که برای تیم ها بسیار خوب است. می‌توانید از همین امروز با استفاده از قالب‌های آغازین با استفاده آسان، استفاده از Foundation را شروع کنید.

Bulma

من فکر می‌کنم Bulma در حال حاضر ساده‌ترین راه برای استفاده از بهترین کتابخانه css است. برای چشم آسان است و برای شروع استفاده از آن نیازی به دانستن هیچ CSS ندارید. این دارای بسیاری از اجزای ظاهری است که قبلاً ساخته شده اند که می توانید به راحتی از آنها استفاده کنید یا با سایر مؤلفه های Bulma ترکیب کنید تا به راحتی برنامه وب خود را بسازید. منبع باز است و در توییتر نظرات زیادی را دریافت می کند.

Semantic UI

Semantic در چند سال گذشته محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است، و اکنون دیده می شود که رویکرد طراحی معنایی در چارچوب ها و ابزارهای دیگری گنجانده شده است که امکان استفاده از راهنماهای سبک شخص ثالث را فراهم می کند. به نظر می‌رسد بزرگ‌ترین جذابیت Semantic، تنوع عناصر آن است که می‌توان با استفاده از Semantic ایجاد کرد – عناصر رایج مانند تقسیم‌کننده‌ها، دکمه‌ها، لودرها و موارد دیگر، اما همچنین مجموعه‌هایی مانند فرم‌ها و خرده‌های نان، مشاهده آیتم‌ها مانند فیدها و جعبه‌های نظر، و ماژول‌های پیچیده از پنجره‌های بازشو. ، به جعبه های کشویی و چسبنده.

Semantic چیزی برای ارائه به تمام طراحان وب دارد، و استفاده از آن در سبک های موجود شما بسیار آسان است که تعجب خواهید کرد که چرا قبلاً استفاده از این چارچوب را شروع نکرده اید.

 Foundation

Foundation یکی از فریم ورک های فرانت اند پیشرو در حال حاضر روی کره زمین است. این چارچوب‌های واکنش‌گرای فوق‌العاده راه‌حل‌های طراحی سریع را برای کسانی که می‌خواهند وب‌سایت‌ها، قالب‌های ایمیل، و برنامه‌های وب/موبایل بسازند، بدون سرمایه‌گذاری تمام هزینه‌های زندگی برای استخدام توسعه‌دهندگان حرفه‌ای ارائه می‌دهد. یادگیری Foundation آسان است، و با کمک بخش آموزشی گسترده آن، هیچ چیزی مانع از تبدیل شدن به استاد بنیاد در طی چند هفته نمی شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راهنمای سبک و اجزای موجود که در قالب‌بندی‌ها، پیمایش، رسانه، تایپوگرافی، کنترل‌ها، کتابخانه‌ها، کانتینرها، افزونه‌ها و SASS قرار می‌گیرند، به اسناد مراجعه کنید.

Baseguide

Baseguide یک چارچوب CSS3 مینیمال و سبک است که بر روی SASS ساخته شده است. اجزای ضروری یک طراحی وب را در یک کتابخانه کوچک و در عین حال جامد گرد هم می آورد. تمام اجزای کاملاً پاسخگو را می توان مطابق با نیازهای پروژه شما مقیاس کرد.

Concise CSS

Concise CSS یک چارچوب طراحی جلویی سبک وزن است که به کاربران خود امکان دسترسی به بسیاری از ویژگی های توسعه را بدون چربی اضافی می دهد. توسعه دهندگان آن را بر اساس بهترین کتابخانه css شی گرا ساخته اند. همچنین معناشناسی را در ذهن نگه می دارد تا یک منحنی یادگیری کوچک و سطح بالایی از سفارشی سازی ارائه دهد. این چارچوب یک محیط توسعه ساده را فراهم می کند که در آن نیازی به اضافه کردن سبک های اضافی نیست. این به شما فضای بیشتری برای ساختن می دهد تا مشاهده. کتابخانه ای از افزونه ها در دسترس است که می تواند به عنوان اجزای اضافی برای پروژه های شما استفاده شود. با استفاده از SASS نوشته شده است – پیش پردازنده پیشرو در جهان.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که هر زمان که به روز رسانی انجام می شود، فقط مهم ترین فایل های اصلی را به روز کنید. سبک های از قبل تثبیت شده شما دست نخورده باقی می مانند. این چارچوب به دلیل کارکنان مهربانی که پروژه را مدیریت می کنند بسیار جذاب است. آنها پشتیبانی رایگان را برای هر کسی که ممکن است به کمک نیاز داشته باشد ارائه می دهند تا از مجموعه ویژگی های Concise حداکثر استفاده را ببرند.

Metro UI

طراحی وب به سبک مترو در چند سال گذشته طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. این تنها بر روی پیکربندی Windows Metro-Style تمرکز دارد که به شما امکان می‌دهد با استفاده از ویژگی‌های زیبای مترو، پروژه‌های فرانت‌اند سریع بسازید. Metro UI از مشخصات سبک مترو مایکروسافت برای ساخت اجزایی مانند شبکه‌ها، سبک‌ها، طرح‌بندی‌ها و موارد دیگر استفاده می‌کند. این شامل بیش از بیست جزء و بیش از سیصد نماد مفید است. توسعه دهندگان آن را بر روی پیش پردازنده LESS ساخته اند.

در حالی که تحسین زیادی برای این پروژه وجود دارد، مانند به‌روزرسانی‌های مکرر و یک جامعه نسبتاً بزرگ در پشت آن، نویسنده از هر کسی که می‌تواند برای اطمینان از آینده چارچوب کمک مالی کند، می‌خواهد.

YAML

اکنون بیش از یک دهه است که این چارچوب موفق شده است. با این حال، هنوز هم به عنوان یکی از برجسته ترین چارچوب های CSS برای توسعه دهندگان فرانت اند در سراسر جهان عمل می کند. YAML (Yet Another Multicolumn Layout) یک بهترین کتابخانه css مدولار برای وب سایت های واقعاً انعطاف پذیر، در دسترس و واکنش گرا است. سازندگان YAML را بر روی طراحی صفحه نمایش مستقل از دستگاه متمرکز کردند و ماژول های ضد گلوله را برای چیدمان های انعطاف پذیر ارائه کردند. این یک نقطه شروع عالی و کلید طراحی واقعاً پاسخگو است.

از ویژگی های آن می توان به یک سیستم شبکه الاستیک برای ایجاد یک پایه پایدار برای هر یک از طرح های شما اشاره کرد. توسعه دهندگان این ویژگی ها را برای توسعه سریع HTML5 و CSS3 بهینه کردند. آنها همچنین یک جعبه ابزار برای مدیریت فرم های تعاملی، بالاتر از آخرین استانداردهای وب، ساختند. با استفاده از SASS ساخته شده است.

بازگشت به لیست

2 دیدگاه در “کتابخانه css طراحی وب سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *