نمونه طراحی سایت مهد کودک ماه مهر

طراحی سایت آموزشی

طراحی سایت آموزشی مهد کودک ماه مهر با قالب اختصاصی, برنامه نویسی, کد نویسی و همچنین پلاگین آموزشی و غیره ایجاد شده است. پیش دبستانی و مهد کودک ماه مهر یک سایت آموزشی و خدماتی است که در حوزه پرورش و جذب کودکان به آموزش در حال فعالیت است تیم تفکر برتر برروی خدمات سئو و کلمات کلیدی این سایت در حال فعالیت است البته این سایت دارای دو بخش مجزا است. بخش اول سیستم پرتابل کودکان است که در آن اطلاعات فردی هر کودک, نحوه عملکرد هفتگی, برنامه آموزش, فعالیت‌های گروهی و انفرادی, اطلاع رسانی ها  غیره قرار داده میشود. بخش دوم سایت شامل معرفی نامه, خدمات, عملکرد, ارتباط با پشتیبانی و تاریخچه پیش دبستان است. ترکیب این دو بخش یک سایت مرجع را تشکیل میدهد.

در ادامه بخشی از تاریخچه مهدکودک ماه مهر را مورد بررسی قرار میدهیم:

این مهد کودک با مدیریت خانم ارسطوییان در حال فعالیت است ایشان دارای کارشناسی ارشد روانشناسی هستند. در مرداد ماه سال 1393فعالیت خود را با هدف ارتقای مهارتهای کودکان برای زندگی نوین آغاز کردند.

هدف از پایه گذاری این مجموعه بعد از سال‌ها تلاش در حوزه کودک و آشنایی با مسائل و مشکلات کودکان, ایجاد فضایی شاد و مفرح که با آرامش همراه باشد و بتواند آموزش‌هایی در جهت مهارت‌های اساسی و کاربردی در سن پیش دبستان به کودکان ارائه شود. مجموعه ماه مهر بر این باور است که برای داشتن دنیایی امن و بهتر لازم است کودکان در محیطی شاد و بدون استرس به یادگیری بپردازند. این فضا میتواند به شکوفایی استعداد آنها کمک کند کودکان دارای خلاقیت‌های زیادی هستند و باید این خلاقیتها را ستود, ایده‌هایشان را بدون قضاوت همراهی کرد و به چشم انداز زیبای جهان کودکان نگریست.

از مزیت‌های سایت آموزشی این است که کاربرانتان به سادگی میتوانند در هر زمان و مکان دلخواهشان به یادگیری و آموزش بپردازند. همینطور آنها میتوانند بارها وارد سایت شوند و مطالب را مجدد مرور کنند.

سایت آموزشی این امکان را ایجاد میکند تا فایل هایتان بین افراد دیگر هم به اشتراک گذاشته شود. با بررسی آمار وب‌سایتتان میتوانید رضایت کاربران را در نظر بگیرید و نیازهای آنها را به صورت گسترده‌تر ارائه دهید با این روش میزان فروش و بازدید بالاتری را بدست می‌آورید.

در بستر اینترنت تبلیغات هدف‌گذاری می‌شود و هزینه آن بسیار کمتر است ولی بازدهی این تبلیغات بسیار بالا است زیرا با دقت بیشتری اعمال می‌شود. اگر تا کنون برای کسب‌و‌کار آموزشیتان سایتی طراحی نکرده‌اید بهتر است با مشاورین ما تماس حاصل نماید تا یک سایت به صورت حرفه‌ای برایتان طراحی شود.