بلاگ, طراحی سایت در تهران, طراحی وب

طراحی سایت تهران

web designer

طراحی سایت در تهران از بهترین خدماتی است که تیم طراحی و توسعه تفکز برتر انجام میدهد که شمال طراحی و سئو سایت است طراحی سایت در واقع به سایت یا محتوا هایی که در اینترنت نشان داده میشود و که معمولا به آنها  توسعه نرم افزار هم میگویند که باید به موضوع تجربه کاربری هم اشاره کرد. اما این سایت ها و طراحی هایی که امروزه در دسترس همگان قرار دارد و تمامی کاربران با همه ی پلتفرم ها میتوانند از آن استفاده کنند در زمان قدیم فقط برای دسکتاب و کامپیوتر ها بهینه شده بود

اما از اواخر سال 2010 سایت های مختلف برای گوشی های موبایل بهینه شده اند و توسط مرورگر های موبایل به نمایش گذاشته شد. به طوری که تمای افراد با داشتن که گوشی موبایل و اتصال به اینترنت میتوانستند در اینترنت بچرخند و محتوای مورد نیازشان را دریافت کنن. اما امروزه این کار بسیار پیشرفت خوبی داشته است و اکثر کسب کار ها از یک وب سایت و این تکنیک برای خودشان استفاده میکنند.

وظیفه یک طراحی سایت در تهران 

طراحان سایت وظایفی زیادی بر عهده دارند و به صورت تقریبی تمام یک سایت را خودشان طراحی میکنند. همچنین یک طراح سایت وظیفه دارد ایجاد و راه اندازی یک وب سایت را بر عهده بگیرند. که این محتوا ها تقسیم میشود به : ظاهر کلی سایت، طرح بندی، ویژگی های خاص یک وب سایت ، نگهداری و در برخی مواقع بر عهده گرفتن تولید محتوای یک سایت اما خب تمامی سایت ها مانند هم نیستند و نوع خدمات آنها متفاوت است و به همین دلیل طراحان سایت وظیفه دارند که تمامی نوع از طراحی را فرا بگیرند تا برای هر نوع سایتی آماده باشد و بتوانند به بهترین نوع ممکن با قابلیت های مختلف یک نوع طراحی را به کاربران ارائه دهند.

طراحی سایت در تهران از بهترین خدماتی است که تیم طراحی و توسعه تفکز برتر انجام میدهد که شمال طراحی و سئو سایت است

طراحی سایت در تهران

طراحی وب سایت امروزه یک مسئله بسیار مهمی برای کسب و کار ها شده و از ویژگی های طراحی سایت افزایش اعتبار و جذب مشتری است . تیم طراحی سایت تفکر برتر با دانش خود در حوزه های مختلف طراحی سایت می تواند خدمات رسانی کند .

توسعه وب سایت یک فرایند برنامه ریزی شده است یعنی مفهوم سازی و تنظیم محتوا مورد نظر فضای اینترنتی و دنیای بهینه سازی وب سایت است .

طراحی سایت در انواع مختلف است و بسته به نیاز خود میتوان نوع آن را انتخاب کرد .

 دیزاین طراحی سایت اولین قدم ورود به تجارت است زمانی بود که طراحی سایت یک روش مدر اطلاع رسانی محسوب می شد ولی با وجود 36 میلیون مصرف کننده اینترنت در ایران داشتن سایت مسئله ای ضروری به حساب می آید . این روز ها بیشتر کار فرما ها و یا مشتریان کمتر وارد شرکت می شدند و بیشتر از هر روش دیگری با وب سایت ما ارتباط می گیرند در نتیجه طراحی سایت کار آمد بیشتر از دکور شرکت و عوامل محیطی موجب جذب مشتری می شود .

ما معانی خاصی برای وب سایت داریم وب سایت ها مهم ترین پوینت برند ها در دنیای دیجیتال میدانیم و طراحی سایت های اینترنتی را طراحی نقطه تماس مشتری با برند می شناسیم .

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت در تهران برای تبدیل کردن بازدید کنندگان به مشتری به طراحی سایت در تهران  فروشگاهی خوب احتیاج داریم .

منظور ما از طراحی سایت فروشگاهی خوب سایت نیست که فقط ظاهر خوب , فونت , رنگ , تصاویر و … داشته باشد بلکه منظور ما ارائه یک تجربه خرید بدون درد سر به مشتریان است .

در دنیای رقابتی طراحی سایت در تهران شما فقط با برندهای محلی و منطقه ای رقابت نمی کنید، بلکه با غول هایی مانند دیجی کالا، تیمچه و … سروکار دارید. به همین دلیل بسیار مهم است که روی تمام جزئیات سایت های فروشگاهی  خود تمرکز کنید.

در واقع اگر می خواهید کسب و کار خود را آنلاین کنید تا به در آمد بالایی برسید باید وب سایت خوب طراحی کنید تا بتوانید در کوتاه ترین زمان به کسب و کار خود رونق بدهید .

طراحی سایت در تهران از بهترین خدماتی است که تیم طراحی و توسعه تفکز برتر انجام میدهد که شمال طراحی و سئو سایت است

نکات مهم برای طراحی سایت فروشگاهی

برای داشتن یک سایت فروشگاهی خوب باید نکات و موارد بسیاری را توجه کرد ما در اینجا به شما می گوییم که باید به چه مطالبی توجه داشته باشید .

طراحی شما باید ساده و به دور از پیچیدگی باشد : یکی از نکته های مهمی که باید در طول طراحی سایت فروشگاهی به آن توجه داشته باشید این است که باشد طرح شما ساده و به دور از پیچیدگی باشد . این امر می تواند فروش شما را دو برابر کند

برند سازی را در اولویت قرار دهید : مردم به برند ها اعتماد دارند و محصولات طراحی سایت در تهران مورد نیاز خود را از سایت های فروشگاهی که برند دارند خریداری می کنند زیرا آنها فروشنده را نمی بینند و فقط برند را می شناسند .

استفاده کردن درست از رنگ ها : رنگ ها ابزاری قدرتمند به حساب می آیند و باید روانشناسی رنگ ها را بشناسید تا بتوانید از رنگ ها به درستی استفاده کنید و یک طراحی سایت فروشگاهی کامل را داشته باشید در واقع اگر نحوه استفاده از آن را به خوبی بدانید تاثیر فراوانی به جذب کاربران در سایت شما خواهد داشت .

به کیفیت تصاویر توجه داشته باشید : در دنیای طراحی وب سایت، تصاویر با کیفیت، تصاویر از زوایای مختلف، تصاویر منحصر به فرد نرخ تبدیل را افزایش می دهند، زیرا می تواند گویای همه چیز باشد

از عنوانهای واضح استفاده کنید : عنوان ها و توضیحات باید کاملا مختصر و کامل باشند .طراحی سایت در تهران  توضیحات کامل می تواند فروش محصولات را افزایش دهند . این عنوانها باید طوری باشد که کاربر با خواندن آن به نتیجه برسد و باعث سردرگمی او نشود .

از شبکه های اجتماعی استفاده کنید :  استفاده از شبکه های اجتماعی کمک می کند تا مشتریان نیاز خود را به آسانی پیدا کنند . زیرا در رسانه های اجتماعی مردم تجربیات خود را به اشتراک می گذارند و میتوانیم از طریق شبکه های اجتماعی تعاملات کاربران را نیز اضافه کرد .

حرفه ای ساختن سایت : باید سایت را از هر نظر حرفه ای ساخت و به تمام بخش ها و جزئیات در سایت باید توجه کرد تا بتوانید اعتماد کاربران را جلب کنید رعایت کردن این مسائل در سایت های فروشگاهی ضروری است .

صفحه پرداخت ساده و جذاب باشد: صفحه پرداخت را به صورت ساده , آسان و تمیز و جذاب طراحی کنید . به این نکته توجه داشته باشید که صفحات بی کیفیت پرش سایت را افزایش می دهد پس باید به تمام این جزئیات توجه داشته باشید .

طراحیتان را ریسپانسیو کنید : یکی از مسائلی که بسیار هم است که طراحی سایت در تهران در لپ تاپ, تبلت , موبایل به درستی نمایش داده شود در واقع از آنجایی که تعداد کاربران موبایل بیشتر است اگر در سایت خود به ریسپانسیو توجه نداشته باشید فقط در صفحه دسکتاب کامپیوتر سایت به درستی نمایش داده می شود این مسئله میتواند باعث کاهش فروش شما بشود .

دسترسی سریع و آسان: تلاش کنید تا منوی خود را با گزینه های زیاد پر نکنید زیرا چید مان درست و اصولی به کاربر این امکان را می ده تا به سادگی در صفحات وب سایت شما حرکت کند تا به آن چیزی که به دنبال آن هست به آسانی دسترسی پیدا کند .

چرا ازطراحی سایت اختصاصی استفاده کنیم ؟ 

توسعه  سایت در تهران شما باید این را بدانید که وب سایت هایی که امروزه به صورت آماده در دسترس است تنها با تغییر قالب در اختیار شما قرار می گیرد و نمی توانند به خوبی نیاز کسب و کار اینترنتی شما را برطرف کنن و ممکن است با کار کردن با این وب سایت ها با مشکلاتی روبرو شوید .

طراحی سایت در تهران از بهترین خدماتی است که تیم طراحی و توسعه تفکز برتر انجام میدهد که شمال طراحی و سئو سایت است

طراحی اختصاصی

طراحی سایت در تهران  اختصاصی شامل کلیه خدمات و فعالیت هایی است که برای طراحی , کد نویسی و پیاده سازی یک وب سایت به صورت اختصاصی انجام می شود . هنگامی که از یک سایت اختصاصی صحبت می کنیم هدف مان پیاده کردن خواسته های گوناگون و متنوع مشتری است

انتخاب خدمات طراحی سایت اختصاصی تفکر برتر می تواند به سادگی و مناسب یا کسب و کار خود بهترین وب سایت در میان رقیبان خود باشد .

شاید تصور شما این باشد که کسب و کار بزرگی در حد سایر رقبا نیستید یا اینکه هزینه و بودجه کافی برای پیاده سازی یک طراحی سایت در تهران با تمامی امکانات دلخواه خود را ندارید

جای هیچ نگرانی ای نیست، با انتخاب پلن طراحی سایت اختصاصی تفکر برتر، میتوانید در ابتدا یک سایت کوچک را با هزینه ای معقول سفارش دهید و در آینده و به کمک قابلیت توسعه بسیار بالای سایتهای اختصاصی، رفته رفته ویژگی های دلخواه خود نظیر خرید آنلاین، فروشگاه اینترنتی، باشگاه مشتریان و … را بر روی آن فعال کنید.

 

 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *