بلاگ

انتخاب شرکت طراحی سایت

بهترین شرکت طراحی سایت عملکرد دقیقی بنابر اصول سئو و طراحی جذاب صفحات سایت را دارد.

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت عملکرد دقیقی بنابر اصول سئو و طراحی جذاب صفحات وب دارد همچنین دارای نمونه کار وبسایت شرکتی و فروشگاهی و رزومه ای می باشد.

چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟

امروزه خدمات طراحی سایت اهمیت زیادی در کسب کارها و مشاغل دارد. بطوری که هر ساله هزاران وبسایت در سراسر جهان توسط شرکت های طراحی سایت در جهان طراحی شده و در اختیار مشتریان گذاشته میشوند. البته در کنار این خدمات، سئو سایت نیز در افزایش رتبه وبسایت ها در نتایج جستجوی کلمات و عبارات مورد نظر کاربران اهمیت زیادی دارد و از این رو بسیاری از شرکتهایی که خدمات طراحی وبسایت و پشتیبانی آنها را ارائه می دهند.

ارائه خدمات سئو

در زمینه سئو یا بهینه سازی وبسایت های اینترنتی نیز فعالیت دارند. به همین منظور افراد یا موسسات و مراکزی که به دلیلی نیاز به یک وبسایت دارند. معمولا تلاش میکنند تا شرکت هایی را پیدا کنند که بهترین و زیبا ترین وب سایت ها را برای آن ها طراحی کنند.

کیفیت سایت

البته از طرف دیگر تعداد شرکتهای طراحی وبسایت های اینترنتی نیز کم نیست و اگر به آگهی های درج شده در روزنامه ها و سایر نشریات و یا تبلیغات اینترنتی دقت کنید. نام ده ها و حتی صدها شرکت بزرگ و کوچک را پیدا خواهید کرد که برخی از آنها مدعی هستند که با حداقل هزینه برای شما وب سایت طراحی میکنند!

اما نکته مهم در دنیای طراحی سایت کیفیت است. اصولا بسیاری از افرادی که با وبسایت ها سرو کار دارند. جهت بررسی کیفیت طراحی وب سایت، موارد زیر را در نظر می گیرند.

  • زیبایی وبسایت (طراحی UI)
  • کاربری مناسب وب سایت
  • سرعت لندینگ سایت
  • امنیت وب سایت (در برابر حملات هکرها)
  • بهینه سازی سایت (سئو)
  • پشتیبانی مناسب

مسلما شرکت های با تجربه و حرفه ای توسعه دهنده وبسایت های اینترنتی میتوانند تمام شرایط ذکر شده را به درستی برای مشتریان خود پیاده سازی و به بهترین نحو ممکن به آنها ارائه دهند. البته توجه به عناصر اصلی در طراحی سایت حرفه ای، نیز کمک بزرگی به ارائه هر چه بهتر خدمات وب می کند.

اما باید دید که چگونه می توان از میان تعداد انبوهی از شرکت های ارائه دهنده خدماتی طراحی و برنامه نویسی وب سایت ها، بهترین ها را انتخاب کرد. به عبارت بهتر انتخاب بهترین شرکت های طراحی سایت چگونه است؟

بهترین شرکت طراحی سایت عملکرد دقیقی بنابر اصول سئو و طراحی جذاب صفحات وب دارد.

بررسی واقعی بودن شرکت طراحی سایت

واقعی و حرفه ای بودن شرکت های ارائه دهنده خدمات طراحی سایت , یکی از نخستین معیار های انتخاب شماست. به این معنی که متاسفانه بسیاری از افراد به صورت شخصی اقدام به طراحی وب سایت کرده و آن را به نام یک شرکت یا تحت یک سازمان ساختگی معرفی می کنند.

همکاری با اشخاص

در حقیقت سپردن فرایند طراحی سایت به یک شخص مشکلات زیادی را بخصوص هنگام نیاز به خدمات پشتیبانی برای شما ایجاد خواهد کرد. علاوه بر آن یک شخص به تنهایی نمیتواند بر تمام جنبه های وب سایت مسلط باشد. طراحی سایت یک کار تیمی است که هر شخص در حوزه بخصوصی دارای تخصص است.

ظاهر سایت

بخش ظاهری وبسایت تحت نظر متخصصان UI و طراحان گرافیکی انجام میگیرد. بخش مربوط به کدنویسی ها تحت نظر متخصصان برنامه نویسی و پایگاه داده انجام می شود و به طور قطع هیچ شخصی به تنهایی نمیتواند در تمام این زمینه ها متخصص باشد. بنابر این بررسی اینکه واقعاً وبسایت شما تحت نظر یک شرکت واقعی و متخصص طراحی می شود.

نمونه کار های شرکت طراحی سایت

یکی از راه های شناخت عملکرد و توانایی های افراد , بررسی سوابق کار و یا نمونه کار هایی است که در گذشته انجام داده اند. همین مسئله در مورد دنیای وب و عملکرد شرکت های طراحی وب سایت ها اینترنتی صدق می کند. به همین جهت به شما توصیه میکنیم پیش از سفارش دادن وب سایت به شرکت مورد نظر حتما نمونه کارهای مختلف آنها را مشاهده کنید بعد تصمیم بگیرید.

بهترین شرکت طراحی سایت نمونه های خود را در معرض دید کاربران قرار میدهند تا با تنوع کاری آنها آشنا شوید. البته نکته مهم این است که داشتن نمونه کارهای متعدد و زیبا لزوما به معنی حرفه ای بودن نیست. بلکه گاهی بر عکس تعداد زیاد نمونه کار طراحی در مدت کوتاه میتواند نشانه استفاده از قالب های آماده و طراحی های زیبا اما بی کیفیت نیز باشد.

به همه وب سایت های صفحه اول گوگل اعتماد نکنید

یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه کرد این است که بر خلاف تصور بسیاری از مردم. بالا بودن رتبه سایت در موتور های جستوجو به خصوص در نتایج گوگل، به معنای کیفیت خدمات شرکت ها نیست. وقتی عبارت مرتبط با طراحی سایت یا شرکت طراحی سایت را در گوگل سرچ می کنیم. باید توجه داشته باشیم که گوگل لزوما بهترین شرکت های طراحی سایت را در صفحه اول نمایش نمی دهد.

رتبه های صفحات دیگر

یعنی ممکن است برخی از شرکت های طراحی و توسعه وب، در صفحات دوم و سوم گوگل باشند ولی کیفیت خدمات آنها بسیار بهتر و مناسب تر باشد. گاهی حتی این مسئله یک نکته منفی نیز محسوب میشود. بسیاری از شرکت هایی که در صفحه های اول جستوجوی گوگل قرار میگیرند به دلیل تعداد زیاد درخواست ها معمولا قیمت بسیار بالایی را برای یک سایت معمولی اعلام میکنند و از طرف دیگر به دلیل حجم زیاد مشتریان، کیفیت خدمات پشتیبانی بسیار ضعیفی ارائه میدهند .

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

4 دیدگاه در “انتخاب شرکت طراحی سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *