بلاگ

به چه کسی طراح سایت میگویند

Who is called a web designer?

 طراح سایت کیست؟

به چه کسی طراح سایت میگویند؟ یا طراح سایت کیست که ما سعی بر این داشتیم که در این مقاله دربراه طراح سایت و سئو آن صحبت کنیم به چه کسی طراح سایت میگویند شاید تا به حال نام طراح سایت را شنیده باشید.یا شاید به این فکر کرده باشید طراح وب سایت به چه کسی گفته میشود؟ شاید فکر کنید طراح سایت با برنامه نویس وب سایت همان دولوپر یا توسعه دهنده سایت است . ولی این تفکرات تا چه حد درست است .

طراح وب سایت کسی است که وب سایت اینترنتی طراحی می کند. البته این جواب کلی نیست برای یک طراح سایت . طراح شخصی خلاق است که مهارت های فنی و کد نویسی نیز مسلط است.و در صورت مشکل تکنیک هایی ایجاد میکند تا مشکل رفع بشود و هر روزه در حال یاد گرفتن محتوای جدید و در حال صعود کردن به پله های بالاتر است.

به چه کسی طراح سایت میگویند، طراحی سایت ترکیبی از هنر و مهارت فنی است که هر کسی نمی تواند آن را انجام بدهد. در واقع یک طراح سایت باید با سلیقه کاربران آشنا باشد و همین طور یک برنامه نویس حرفه ای باشد تا بتواند بهترین باز دهی را داشته باشد.

طراحی سایت یکی از بهترین روش های موجود در مورد بازاریابی یا تبلیغات است که میتوان از آن درامد زایی کرد به سادگی

یک طراح وب سایت ماهر نقش مهمی در درامد زایی دارد.

یک کارشناس طراحی وب سایت به چه کسی طراح سایت میگویند در ابتدا باید تصویر وب سایت را در ذهن خود پردازش کند و بداند سایت به چه ترکیبی عمل خواهد کرد. یک طراح سایت وظایف گوناگونی دارد که به موقعیتی که در آنقرار میگیرد بستگی دارد که میخواهد درون یک تیم پروژه کار کند یا خودش به تنهایی تمام امور طراحی را بر عهد میگیرد  .

اصلی ترین کارهای یک طراح سایت 

به چه کسی طراح سایت میگویند دیدار با مشتری برای تبادل نظر در باره موضوع و نوع کار نوع بازدید کنندگان وب سایت و به منظور درک بهتر از خواسته های و انتظار مشتری و کارفرما و طراحی و تولید یک کار بهتر با سلیقه او

تصمیم گیری در باره متن مرد نظر و رنگ ها و پس زمینه هایی که بلید به کار رود.

تهیه یک طرح که نشان دهد ساختار وب سایت و شیوه ارتباط قسمت های گوناگون باشد.

تولید کردن صفحات, آیکون ها لینک ها و عکس ها به کمک گرفتن از نرم افزار طراحی وب

اضافه کردن امکانات مولتی مدیا همچون فیلم, صداو انیمیشن به وب سایت

آزمایش کردن و اصلاح کردن طراحی سایت در مواقعی که نیاز است

گذاشتن سایت روی سرور به منظور شروع کار آن و تحویل به کارفرما 

آشنایی به جنبه های زیبایی شناختی برای کسی که طراحی سایت میکند بسیار مهم است البته نباید امنیت سایت را هم فراموش کرد عواملی مثل انتخاب رنگ ها  فونت ها و نوع آن چیدمان کلی سایت و تصاویر استفاده شده برای مطالب باعث شکل گیری هویت کلی سایت می شود. غیر از زیبایی های بصری وب سایت و استفاده از اصول زیبایی شناسی ,طراح سایت باید قابلیت استفاده از سایت را از نظر فنی نیز بهینه سازی شود .

طراح برای طراحی صفحه  برای یک وبگاه باید سعی کند حتی الامکان تمامی صفحه ها را در دسترس مخاطب قرار دهد و به چه کسی طراح سایت میگویند که از لینک سازی های فشرده استفاده نکند .ممکن است یک وب سایت در حوزه ای تخصصی همزمان مخاطبانی با روحیات کاملا متفاوت داشته باشد ولی اصول طراحی برای طراح سایت ثابت و مشخص شده است و باید سایت را به گونه ای ساخت سایت اینترنتی که دسترسی به تمام قسمت های آن برای همه نوع از کاربران به بهترین شکل ممکن باشد

طراح بر روی  طراحی خود به همه قسمت های امور مسئولیت دارد وباید با این که وب سایت را از نظر فنی بهینه سازی و قابل دسترسی میکند واز نظر زیبایی شناختی و چیدمان رنگ ها و تصاویر نیز خلاقیت زیادی به خرج بدهد.

به چه کسی طراح سایت میگویند؟ یا طراح سایت کیست که ما سعی بر این داشتیم که در این مقاله درباره طراح سایت و سئو آن صحبت کنیم

در آمد طراح

به چه کسی طراح سایت میگویند در آمد و حقوق ماهیانه طراح سایت به مسائل و عوامل مختلفی بستگی دارد . برای مثال فردی در یک شرکت طراحی سایت به عنوان نیرو استخدام شده و به عنوان یک کارمند کار میکند یا ممکن است یک طراح سایت به صورت فریلنسر فعالیت داشته باشد یا میتواند به صورت پروزه ای قرار داد بست یا به صورت ساعتی یک مبلغی از کار فرما بگیرد.

 

ساعت کار طراح وب سایت

بعضی از طراحان سایت به صورت تمام وقت درشرکت مشغول به کار میشوند و برخی از متخصصان طراح آزاد در شرکت و یا در خانه کار می کنند و ساعت کاری مشخصی ندارند و دست خودشان است . به چه کسی طراح سایت میگویند و بعضی مواقع ساعت کاری آنها تغییر میکند.

طراحی

به چه کسی طراح سایت میگویند درواقع طراح وب سایت یا وب دیزاینر توانایی بالا بردن جذابیت های بصری زیبا میتواند باعث جذب و ارتقا و افزایش بهره بری سایت شود.

چرا که ذهن افراد به دنبال زیبایی است و ناخود اگاه با وجود محتوای یکسان جدب وب سایتی می شوند که از جذابیت های بصری بیش تری برخوردار است.

به طور کلی دنیای امروز دنیای ایده هاست و اهمیت  طراحی سایت ایده ها خلاقیت و کانسپت ها از اجرای آن ها مهم تر است.

زیرا اجرای نواوری ها به کمک توسعه دهندگان وب امکان پذیر است اما ارائه ایده های خلاقانه از عهده هر کسی بر نمی آید در این جا متوجه شدید که توسعه دهنده وب با طراح وب یکی نیست .

توسعه دهنده وب یا به چه کسی طراح سایت میگویند در حقیقت تنها بخش کد نویسی و قسمت فنی قضیه را به دوش می کشد واین مهم ترین تفاوت یک وب دولوپر ویک وب دیزاینر است.

روز به روز ایده هایی به این دنیا به زبان خاصی ندارد و مخاطبان یک فرد خلاق تمام دنیا هستند به همین دلیل یک طراح وب باید ذهنی باز نیست به تمام نکات جدید داشته باشد تا بتواند کاربرانی از هر قشر جذب کند.

وقتی که در صورت ارائه ندادن ظاهر جذاب اکثر افراد اصلا به محتوا توجه نمی کنند که بخواهند به جذابیت آن پی ببرد .

جذابیت فرم باعث بالا رفتن سطح محتوا نیز می شود و بر عکس عدم استفاده از فرم مناسب ممکن است باعث پایین رفتن ارزش محتوایی باشد که به طور انفرادی بسیار ارزشمند است.

به چه کسی طراح سایت میگویند؟ یا طراح سایت کیست که ما سعی بر این داشتیم که در این مقاله درباره طراح سایت و سئو آن صحبت کنیم

مهارت های طراح سایت

به چه کسی طراح سایت میگویند مهارت های یک طراح را نمی توان در یک لیست ارائه داد . چرا که این مهارت ها بسته به هر فرد تغییر میکند.

اگر بخواهیم مهارت های یک طراح وب سایت را که واجب تر است و بین اکثر طراحان مشترک است را نام ببریم…

  1. مسلط بودن بر حداقل یک زبان برنامه نویسی وب
  2. تسلط به دنیای اینترنت

3.توانایی استفاده کردن از نرم افزار های مربوط به وب سایت ها

  1. توانایی بیان درست و انتقال دانش به مخاطب و مشتریان صفحه

5.توانایی حل مسئله هایی که به طراحی وب مربوط است

6توانایی کار کردن با نرم افزارهای طراحی مختلف مانند فتوشاپ

فتوشاپ یکی از مهمترین ابزارهای طراح سایت است

همنین برای اطلاعات بیشتر و دریافت مطالب ها و آموزش های دیگر میتوانید به وب سایت تفکر برتر مراجعه کنید و از خدمات آن استفده بهینه را انجام دهید

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *