آموزش, بلاگ, طراحی وب

هدف طراحی سایت / تاثیر وبسایت بازار هدف

The impact of the website on the target market

برای تسلط و افزایش بهره وری در بازار هدف خود طراحی سایت بهترین گزینه برای آنالیز رقبا و آشنایی بیشتر با کاربران وبسایت حرفه ای داشته باشید. همچنین افزایش بازدید کاربران از سایت به منزله آشنایی بیشتر مردم با حوزه فعالیت شرکت می باشد و عموم مردم پس از مدتی از بازدید کننده سایت تبدیل به کاربران سایت می شوند. پس هدف اصلی طراحی سایت مشخص گردید اما دلایل جانبی دیگری هم وجود دارد که در ادامه مطلب به آن می پردازیم.

برای تسلط و افزایش بهره وری در بازار هدف خود طراحی سایت بهترین گزینه برای آنلالیز رقبا و آشنایی بیشتر با کاربران وبسایت حرفه ای داشته باشید.

هدف طراحی سایت

1) فروش مستقیم/کسب درآمد

اگر شما فروشنده و توزیع کننده محصولات هستید می توانید بیشترین بهره را از وب سایت خود ببرید که این امر به مراتب کم هزینه تر و نتیجه بخش تر از روش های قدیمی و پر هزینه ی بازاریابی است. در این روش شما محدودیت زمانی و مکانی ندارید و یک فروشگاه اینترنتی شبانه روزی و بازار فروشی به وسعت شهر ،استان و کشور خود دارید که باعث رشد روز افزون مشتریان و افزایش سود دهی فعالیت اقتصادی شما خواهد بود. یک وب سایت خوب به شما این امکان را می دهد که جدید ترین محصولات را به همراه مشخصات کامل و تصاویر در کمترین زمان ممکن در اختیار بازدید کنندگان قرار دهید و به سرعت از رقبای خود پیشی بگیرید.

2) برند سازی/ کسب اعتبار بیشتر

تمامی شرکت هایی که به هدف خاصی و به نام منحصر به فرد ساخته می شوند نیازمند این هستند که بتواند نام شرکت خود را به گوش همگان برسانند . افزایش مراجعه کنندگان به شرکت در کسب و کار و توسعه شرکت تاثیر مستقیم دارد پس نیاز است تا نیروی محرکی در افزایش این مراجعه کنندگان به مجموعه و شرکت نوپا کمک کند و بهترین گزینه وب سایت و استفاده از شبکه های اجتماعی می باشد. طراحی سایت شرکتی می تواند با افزایش کاربران سایت به رشد مجموعه کمک چشم گیری کند .

3) کاهش هزینه ها

گاهی مواقع مجموعه ها برای جلوگیری از هزینه های اضافی مجبور به قطع تبلیغات ، کاهش کارکنان مجموعه ، کاهش ساعت کاری ، کاهش دستمزد و … می شوند . داشتن یک وبسایت شخصی باعث جلو گیری از هزینه های اضافی و بدون بروز هر کدام از مواد ذکر شده بالا شود .یک سایت می تواند مانند یک اشتراک گذار رایگان و دائمی برای شرکت و کارکنان آن مجموعه عمل کند .

4) خدمات مشتریان

با روند رو به رشد تکنولوژی و آنلاین خدمات ، فعالیت خیلی از شرکت ها رو به غیر حضوری شدن رفته و باعث صرفه جویی در نفرات ، زمان ، میزان ساعات فعالیت کار و …. شده است. مشتریان درباره خدمات شما سوال دارند و یا می خواهند از خدمات شما استفاده کنند. نمی دانند هم که دقیقا کجا باید حضوری به سراغ شما بیایند. اسم شما را در گوگل سرچ می کنند و به سایت شما می رسند. در آن جا هم می توانند اطلاعات تماس شما را دریافت کنند و هم اگر شما این امکان را برایشان قرار داده باشید، می توانند با کارشناسان شما چت کنند و سوال هایشان را آنجا از او بپرسند.

برای تسلط و افزایش بهره وری در بازار هدف خود طراحی سایت بهترین گزینه برای آنلالیز رقبا و آشنایی بیشتر با کاربران وبسایت حرفه ای داشته باشید.

5) ارتباط با مشتریان

یک هدف از طراحی سایت این است که اصلا مشتری شما را بیشتر بشناسد. تحقیقات نشان داده اند که کاربران بیشتر از برندی استفاده می کنند که با آن احساس راحتی بیشتری داشته باشند و آن را بیشتر بشناسند. برای همین هم سایت می تواند این بستر ارتباطی را فراهم بکند که هم کاربران با محیط و نوع کار شما بیشتر آشنا شوند و هم انتقادات و پیشنهادات خودشان را در اختیار شما قرار دهند. پ

دیگر اهداف طراحی سایت

  • اشتراک گذاری اطلاعاتی راجع به موضوعی خاص
  • اشتراک گذاری اطلاعات شخصی یا اجتماعی شخص یا شرکتی خاص
  • بیان یک عقیده یا نکاتی خاص
  • ایجاد سرگرمی
  • فروش محصولات و خدمات
  • فراهم کردن موقعیتی برای کاربران تا بتوانند به پرسش و پاسخ و حل مسائل خود بپردازند.
  • فراهم کردن مکانی که کاربران بتوانند فایل ها یا لینک‌های دانلود نرم افزار و… را به اشتراک بگذارند.
  • ارتباط و کسب و اطلاعات شرکت-شخص یا فروشگاه را سریعتر می کند.
  • دفتر دوم و شغل دوم شما محسوب می شود و همچنین اعتبار بیشتر نسبت شما می شود.
  • ایجاد بازار مجازی که در واقع بازتابی از بازار حقیقی است. اگر اهلش باشید موفق خواهید شد.
  • اگر مدیر شرکت بزرگی هستید در امر مدیریت محتوای اداری و اعضای خود سهولت بیشتری ایجاد می شود.
  • ایجاد بازار رقابت در بین رقبای هم سطح خود به صورت جهانی در بستر اینترنت.
  • ارتباط بیشتر مردم با کسب و کار شما و تبدیل شدنشان به برند خاص.
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

7 دیدگاه در “هدف طراحی سایت / تاثیر وبسایت بازار هدف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *