برنامه نویسی, بلاگ, طراحی سایت ارزان, طراحی سایت در تهران, طراحی سایت مدرن, طراحی وب

سایت صفحه اینستاگرام

طراحی سایت فروشگاهی برای صفحه اینستاگرام

سایت برای صفحه اینستاگرام یکی از کارهایی است که برای کسب کار شما و همچنین رونق در فروش محصولاتتان تاثیر دارد اکتفا کردن به پیج اینستاگرام کافی نیست . قانون های اینستاگرام هر روزه بیشتر می شود و همین قوانین می تواند کسب و کار شما را به خطر بیندازد . حال در این مقاله به این می پردازیم که برای داشتن وب سایت اینستاگرام چه اقداماتی انجام دهیم.

زمانی که پست های شما افزایش پیدا می کند و تنوع اجناس شما بالا برود مشتری وارد صفحه شما می شود و نمی تواند محصول مورد نظر خود را پیدا کند . در واقع سر در گم می شود و پیج شما را ترک می کند .و شما یک مشتری را از دست می دهید . در آنلاین شاپ های معروف دیده اید برای محصولات خود دسته بندی ایجاد میکنند تا مشتری به سادگی به چیزی که احتیاج دارد برسد سایت برای صفحه اینستاگرام اما در پیج اینستاگرام امکان دسته بندی محصولات وجود ندارد. همچنین بین پیج اینستگرامی شما وب سایتی که طراحی میشود ارتباطی بر قرار است که کاملا این دو باهم همخوانی داشته باشند.

شرایط ساخت سایت برای صفحه اینستاگرام

برای تولید یک وب سایت یا شرایط ساخت سایت اینترنتی نیز نکاتی دارد که برای صفحات اینستگرامی لازم است را در ادامه به  آن اشاره کردیم:

  1. اولین قدم در آموزش ساخت وب سایت در اینستاگرام انتخاب کردن نام دامنه مناسب است . شما با توجه به نام پیج اینستا گرامی خود برای دامنه سایت نام انتخاب کنید تا مخاطبان به راحتی سایت شما را پیدا کنید .
  2. دومین اقدام برای ساخت وب سایت اینستا گرام خریدن فضای میزبانی وب و یا هاست است . در واقع هاست یک کامپیوتر همیشه روشن است که اطلاعات سایت روی آن ذخیره شده و به کابر نشان داده می شود. لازم است که سالی یک بار نام سایت و هاست آن را تمدید کنید . که هزینه آن بسیار اندک است .
  3. شما با انتخاب فروشگاه ساز می توانید در زمان کم و با هزینه مناسب یک فروشگاه اینترنتی برای پیج اینستاگرام خود داشته باشید .از قابلیت های آن این است که میتوانند به صورت خودکار به پیج اینستاگرامی شما متصل شوند.
  4. قدم آخر در ساخت وب سایت اینستاگرام تولید محتوای سئو آن است . راه های زیادی برای بالا بردن رتبه سایت فروشگاهی شما وجود دارد ولی یکی از مهم ترین راه ها ایجاد تولید محتوای مرتبط با زمینه فعالیت فروشگاه است. که بر اساس اصول سئو ویراستاری شده باشد.
  5. در زمانی که وب سایت برای پیج اینستا به اتمام رسید می توانید پیج خود را به صفحه تجاری تبدیل کنید .البته برخی از امکانات پیج های تجاری در ایران قابل استفاده نیست در واقع در دسترس نیست . ولی با تبدیل پیج خود از شخصی به تجاری می توان به صورت مستقیم به محصولات لینک بدهید.

و این امکان برای شما مهیا است که میزان بازدید هر پست را و ساعات پر ترافیک پیج و تعداد ورودی هااز قسمت سرچ اینستاگرام مشاهده کنید. همچنین برای ساختن یک وب سایت برای صفحات اینستگرامی خود میتوامید به وب سایت تفکر برتر و همچنین دفتر آن مراجعه فرمایید.که ما با نیرو متخصص و تکیه بر تجربه و مهارتمان خدمات طراحی و سئو و همچنین خدمات پیج اینستگرامی شما را در دست بگیریم و خدمات رضایت بخشی به شما ارائه کنیم.

سایت برای صفحه اینستاگرام یکی از کارهایی است که برای کسب کار شما و همچنین رونق در فروش محصولاتتان تاثیر دارد

 سرمایه اصلی هر کسب و کار مشتریانش است

سایت برای صفحه اینستاگرام حتی اگر در اینستاگرام به یک فروش و سود خوب برسید . باز هم این اپلیکیشن شما را محدود می کند .در واقع شما نمی توانید از یک حدی بیشتر مشتریان خودتان را مدیریت کنید و پاسخگوی آنه باشید . در مجموع، شما دو راه دارید یا تا حد مشخص مشتری جذب کنیدو فروش خود را محدود کنید یا شرایطی فراهم کنید که بتوانید بی نهایت مشتری را مدیریت کرده و محصولات خود را به آن ها بدون هیچ محدودیتی بفروشید که چنین شرایطی تنها با داشتن یک سایت فراهم می شود.

 

نکته:به هیچ عنوان سایت خود را به یک شخص تنها نسپارید زیرا ساخت و راه اندازی یک وب سایت نیاز به تخصص و کارشناسی دارد که از عهده یک تیم و شرکت بر می آید.

با این کار سایت شما به سرعت رشد می کند و کار شما را پر سرعت می کند و سایت برای صفحه اینستاگرام در نتیجه با بازخود های مخاطبان نیاز است که سایت شما به آپدیت عای مستمر و متعدد متصل باشد. در نتیجه سابقه فعالیت و نمونه کار های شرکت مورد نظر خود را بررسی کید تا مطمئن شود که در آینده توسط آن شرکت پشتیبانی می شوید.برای این کار شرکت تفکر برتر به صورت حرفه ای برای پشتیبانی سایت ها زمان میگذارد تا نتیجه خوبی به شما ارائه کند.

اطمینان پیدا کنید که سایت شما را بر بستر ابری و بر پایه هسته ای مرکزی طراحی می شود. تا به صورت پیوسته با پرداخت هزینه اشتراک خود به روز رسانی ها بر روی سایت شما اعمال می شود.

سایت برای صفحه اینستاگرام یکی از کارهایی است که برای کسب کار شما و همچنین رونق در فروش محصولاتتان تاثیر دارد

مطمئن شوید شرکت انتخابی شما در زمینه سئو و بهینه سازی خوب عمل می کند و سایت شما بر پایه همان پاتفرم است .

سایت برای صفحه اینستاگرام به تنهایی ظاهری خوب و عملکرد مناسب کافی نیست زیرا شما در آینده ئارد رقابت در موتور جستجو می شوید در واقع سایت شما باید پتانسیل این امر را داشته باشد . و با تکنیک های مورد استفاده آن را برای سئو وب سایت های مورد نظر استفاده کنیم

زمانی که مشتری وارد صفحه اینستاگرام شما می شود و چشمش به آدرس سایت شما می خورد با خیال راحت به شما اطمینان می کند .  زیرا شما می توانید بعد از طراحی سایت گواهی نماد الکترونیک را برای سایت خود دریافت کنید و اعتماد مشتریان را به خود جلب کنید .

 فیلترینگ اینستاگرام و سایت برای صفحه اینستاگرام

با طراحی سایت برای پیج اینستاگرام دیگر از اخبار های فیلترینگ نترسید و به خود بگوید که ممکن است کسب و کار من در خطر بیافتد این برنامه هر لحظه ممکن است با برنامه های جدید و آپدیت های جدید جایگزین شود و با توجه به شرایط سیاسی فیلتر شود .ولی بهتر است شما یک سایت برای فروشگاه اینترنتی خود داشته باشید تا هیچ یک از این موارد نتواند مانع پیشرفت شما شود.

در واقع اهمیت طراحی سایت برای پیج اینستا گرام خود این مفهوم را ندارد که باید با پیج خود خداحافظی کنید بلکه شما با گسترش و بهبود فروشگاه خود را به وب سایت منتقل می کنید .با این کار فروشگاه شما به صورت 24 ساعته در حال فعالیت و سفارش گیری است و در کل دنیا می توانید دیده شوید .

سایت برای صفحه اینستاگرام یکی از کارهایی است که برای کسب کار شما و همچنین رونق در فروش محصولاتتان تاثیر دارد

مشتری می تواند هنگامی که یک محصول را انتخاب کرد با یک کلیک محصول مورد نظر را به سبد خرید خود اضافه کند و مراحل خرید را کامل کند و دیگر نیازی نیست تا منتظر بماند تا شما به آن پاسخ دهید و شماره کارتتان را بدهید و نگران کلاهبرداری باشد.

سایت برای صفحه اینستاگرام در آینده قطعا بسیاری از فروش ها از طریق وب سایت ها و اپلیکیشن ها خواهد بود و جای کسانی که روی شبکه های اجتماعی پر ریسک که در معرض فیلترینگ است سرمایه گذاری کرده اند بسیار خالی است . که میتوانستند با ساخت یک وب سایت از کسب و کار خود حمایت کنند.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

3 دیدگاه در “سایت صفحه اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *