بلاگ, طراحی سایت ارزان, طراحی وب

نکات مهم برای داشتن طراحی سایت خلاق

طراحی سایت خلاق،طراحی سایت گرافیک خوب

ایده گرفتن طراحی سایت خلاق 

طراحی سایت خلاق طراحی سایت خلاق میتواند در جذب مشتری و به یاد موندن شما بسیار تاثیر دارد که در این مقاله به تمامی نکات آن پرداختیم تمامی کسانی که سایت طراحی میکنند تمام طرح را خودشان خلق نمیکنند بلکه با ایده گفتن از سایت های دیگر به طراحی میپردازند. حال برای ایجاد یک طرح جذاب باید خلاقیت به خرج داد و ایده های بهتری برای طراحی سایت در بیاورند که این کار باعث تقویت ذهن طراحان هم میشود. اما در اینترنت هم طرح های خاص پیدا میشود که با ترکیب آنها باهم و شخصی سازی خود میتوانند یک طراحی عالی خلق کنند و از خود به جای بگذارند

ولی مشکلی که در این میان وجود دارد این است که طراحان وقت زیادی برای نوع دیزاینشان نمیگذارند و به اصطلاح نقشه راهی برای خودشان ایجاد نمیکنند که خب همین کار هم باعث میشود که طرح مورد نظرشان را درست پیدا نکنند و طراحیشان به صورت کامل ایجاد نشود.

چطور می‌توان یک وب سایت خلاقانه ایجاد کرد؟

طراحی سایت خلاق برای ایجاد یک وب سایت خلاقانه و منحصر به فرد راه های زیادی وجود دارد که هر کدام به نوعی به افراد کمک میکنند تا آنها بتوانند خارج از تفکری که در ذهنشان نقش بسته است بروند و با تکنیک های مختلف طراحی خودشان را خاص تر بکنند. که یک از این ترفند ها استفاده نکردن از قالب های پیش فرض است و استفاده درست از سیستم مدیریت محتوا ها که البته باید گفت با این نوع از سیستم ها دارای محدودیت زیادی است و برای یک طراحی صد درصد اختصاصی بهترین گزینه استفاده از زبان های برنامه نویسی است اما با کمی تمرکز و خلاقین میشود با سیستم های مدیریت محتوا یک طرح خاص و خلاقانه ایجاد کرد. در ادامه به چیز هایی که در طراحی سایت خلاقانه نیاز دارید اشاره میکنیم:

  • شروع کار با یک Canvas خالی
  • تفکر خلاقانه؛ عدم استفاده از یک قالب‌بندی از پیش تعریف شده
  • عدم استفاده از یک CMS
  • عدم تلاش برای الهام گرفته از سایر وب سایت‌ها
  • می‌توان حداقل یک موردی را انجام داد که قبلاً امتحان نشده است.
  • باید وانمود کرد نیازی به کدنویسی وجود نخواهد داشت.
  • سایر موارد

چرا یک طراحی سایت خلاقانه انتخاب کنیم؟

طراحی سایت خلاق مخاطبان هدف شما ممکن است قبل از اینکه تصمیم بگیرند طراحی سایت خلاقانه ی خودشان را به شما بسپارند، از ده ها وب سایت بازدید کنند. این به شما بستگی دارد که مطمئن شوید که کاربران وب سایت شما را قبل از دیگران به یاد می آورند. که با طراحی یک سایت خلاقانه کاربران در اولین قدم ذهنشان به طرف سایت شما می آید که سایت شما به این امکانات میتواند سایت مرا به خوبی طراحی کند . و کاربر این سوال برایش پیش می آید که چرا از سایت های دیگر بازدید کنم تا زمانی که این سایت توانسته بهترین نوع طراحی سایت خلاقانه را ارائه دهد؟

که به همین ترتیب کاربران بیشتر و بیشتر به سایت شما کشیده میشوند و باعث رشد بهتر کسب کارتان و بازدید چند برابری سایت میشود که این عمل ها بر روی سئو یک وب سایت تاثیر دارد  اگر در یک صنعت خلاق کار می کنید، استفاده از یک طراحی وب خلاقانه نیز می تواند مفید باشد.

طراحی سایت خلاق میتواند در جذب مشتری و به یاد موندن شما بسیار تاثیر دارد که در این مقاله به تمامی نکات آن پرداختیم

چه نوع وب سایت هایی می توانند از طرح های خلاقانه استفاده کنند؟

طراحی سایت خلاق  در واقع طراحی سایت خلاقانه مربوط به یک کسب کار خاص نمیشود بلکه بسته به نیاز مشتری و مخاطب این نوع از طراحی اجرا میشود و طراحی های خلاقانه وب سایت می تواند برای هر نوع سایتی موثر باشد، چه به دنبال ایجاد یک وب سایت شرکتی یا یک وبلاگ ساده باشید.

مهمترین عامل هنگام استفاده از طراحی های خلاقانه وب سایت این است که اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما تماماً در مورد طراحی نیست. شما باید پیامی جذاب و قدرتمند داشته باشید و به بازدیدکنندگان خود اطلاعات لازم را بدهید تا به آنها کمک کند تصمیم بگیرند که آیا با شما برخورد کنند یا خیر. یک وب سایت با طراحی درخشان که به مشتریان کمک نمی کند تا تبدیل شوند یا آنچه را که می خواهید انجام دهند، برای شما یا بازدیدکنندگان وب سایت شما مفید نیست.

استفاده از تصاویر خلاقانه

طراحی سایت خلاق برای هر کسب و کاری لازم است که از تصاویر مربوط و زیبا استفاده کنیم اما اگر بخواهیم از تصاویر آماده و از قبل درست شده را استفاده کنیم طراحی که تحویل میدهیم ممکن است که بسیار خلاقانه و جذاب نشود که خب همه ی افراد میدانند که یکی از مهم ترین پایه های هر سایت جلوه های بصری آن است که با جایگذاری مناسب عکس ها و نوع دیزایین دهی آنان میتوان بهترین نوع طراحی را ایجاد کرد.

اما اگر خودتان توانیید این را ندارید که عکس های خوبی را تولید کنید و بسازید بهترین کا استخدام یک طراح گرافیک است اما اگر بوجه استخدام یک طراح گرافیک را ندارید میتوانید از یک شرکت برای خلق جلوه های بصری کمک  بگیرید که برای این کار ما یعنی شرکت تفکر برتر به شما برای ساختن تصاویر خلاقانه و جذاب برای وب سایت های شما این نوع از خدمات را به شما ارائه میکنیم.

طراحی سایت خلاق میتواند در جذب مشتری و به یاد موندن شما بسیار تاثیر دارد که در این مقاله به تمامی نکات آن پرداختیم

انتخاب فونت

انتخاب فونت یکی از مهم ترین ها در نوع دیزاین سایت شما است به خاطر این که در کل سایت شما به صورت یکپارچه استفاده میشود و در صورت مناسب نبودن آن ها ممکن است تمای طراحی هایی که انجام داده اید زیر سوال برود و با کیفیت الی انتشار داده نشود همچنین ما برای انتخاب فونت یک مقاله ای ایجاد و انتشار داده ایم که میتوانید از آن برای انتخاب فونت مناسب سایتتان استفاده کنید.

تصاویر انیمیشنی در طراحی سایت خلاق

طراحی سایت خلاق ممکن است در گشت گذار در وب سایت های مختلف این نوع تصاویر را دیده باشید که استفاده از آنها بسیار نوع طراحی شما را عوض میکند و باعث بهتر دیده شدن شما میشود که به همین  دلیل نرخ پش در سایت شما کمتر کیشود و مخطبان بیشتر در سایت شما میمانند و از امکانات شما استفاده میکنند و اما اگر درکی درباره تصاویر انیمیشنی ندارید یک گبف را در نظر بگیرید یک سوژه را  ثابت نگه داشته شده است و برخی المان ها تکان میخورند برای مثال یک آدمک در نظر بگیرید که برای مثال دستش تکان میخورد

طراحی سایت خلاق میتواند در جذب مشتری و به یاد موندن شما بسیار تاثیر دارد که در این مقاله به تمامی نکات آن پرداختیم

شناسایی مخاطبان برای طراحی سایت خلاق

طراحی سایت خلاق یکی دیگر از مهم ترین اصل در معرفی ایده طراحی سایت این است که شما توانایی این را داشته باشید که مخاطب و افرادی که به شما مراجعه میکنند را شناسایی کنید  و با آنها ارتباط بگیرید یعنی از نظر روانشناسی با آنها برخورد کنید و سعی کنید که آنها را درک کنید و متوجه شوبد که چه نیازی دارند و با نوع سلیقه ی آنها سایتی که مناسب کسب کارشان است طراحی کنید و به آنها تحویل دهید

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *