برنامه نویسی, بلاگ, طراحی سایت ارزان, طراحی سایت در تهران, طراحی سایت مدرن, طراحی وب

قیمت طراحی سایت اختصاصی و وردپرسی

قیمت طراحی سایت اختصاصی در سال 1402- طراحی سایت کاربردی و ارزان قیمت

در بحث طراحی سایت و نوع قیمت گذاری آن باید به چندین بخش اساسی و مهم توجه داشته باشید اول از همه این که نیاز شما برای یک وب سایت چیست؟ و قسط تان از داشتن یک وب سایت چیست و در مرحله ی بعدی باید بدانید که در چه حوضه ای نیز دارید یک وب سایت طراحی کنید یعنی این موضوع بر میگردد به نوع کسب و کار شما که فروشگاهی است یا از نوع خدماتی همچنین برخی افراد هستن که برای خودشان یک وب سایت طراحی میکنند و قصد ارسال رزومه ی شخصی خودشان را دارند.

شناخت نیاز مخاطب برای وب سایت 

یکی از کار هایی که یک طراح وب سایت باید انجام دهد شناختن نیاز یک مخاطب است و بعد از آن میتوانید فرایند قیمت گذاری را نسبت به نوع کسب و کار مشتری شروع کرد برای مثال یک سایت فروشگاهی را در نظر بگیرید که بسیار ساده است و تعداد اندکی محصول دارد اما یک وب سایت بسیار بزرگ و انیمیشنی به همراه تعداد زیادی محصول را در نظر بگیرید که به صورت قطعی قیمت این دو یکسان نیست.

طراحی سایت اختصاصی 

اکثر افرادی که برای خودشان یک وب سایت طراحی میکنند به طور قطعی به دنبال یک طرح زیبا و خاص هستند اما باید در نظر داشته باشید که اگر قصد داشته باشید که یک وب سایت اختصاصی داشته باشید باید در نظر بگیرید که وب سایت شما بر اساس نیاز خودتان کد نویسی میشود که درباره ی قیمت آن اگر بخواهیم برای شما توضیح دهیم صادقانه باید گفت که انتظار یک مبلغ کم را نداشته باشید.

سیستم های مدیریت محتوا 

برای طراحی سایت شما حق انتخاب دارید که به چه صورت سایتتان طراحی شود و از طریق آن به پنل های مدیریتی وب ساییتان دسترسی داشته باشید اما باید به نکته ای اشاره کنیم که این نوع از سیستم های مدیریت محتوایی یک نوع عیبی که دارند محدود بودن آنها است اما مزایایی که به شما ارائه میدهند بسیار زیاد تر از یک آن محدودیت است.

قیمت طراحی سایت و کیفیت

انتخاب قالب

تمامی وب سایت هایی که طراحی میشوند یک نوع قالب دارند که با آنها تمامی ظاهر وب سایت و امکانات آن تکمیل میشود. موضوع قالب نیز مانند باقی موارد در قیمت طراحی سایت تاثیر دارد اما این نوع قالب ها به دو نوع دسته بندی میشوند که اولین مورد قالب های اختصاصی شده است که امکانات زیادی در اختیار شما میگذارد و همچنین هزینه ی زیادی. اما نوع دوم قالب های آماده هستند که باز به دو نوع تقسیم میشوند که نوع اول قالب های رایگانی است که خود مخزن وردپرس ارائه میکند. اما نوع دومی قالب هایی هستند که آماده اند اما تفاوتی که دارند این است که باید تهییه شوند و مثل قالب قبلی رایگان نیست.

توجه به فونت 

موضوع دیگری که بیشتر طراحان سایت به آن توجه هی ندارند این است که فونت مناسبی را برای وب سایت در نظر نمیگیرند و یا به دنبال فونت های پایه هستند اما باید گفت که فونت در طراحی سایت بسیار تاثیر دارند که بسته به انتخاب خودتان میتوانید فونت های آماده و پایه را انتخاب کنید یا فونت های شخصی سازه شده با قیمت مناسب و یا حتی میتوانید در صورت نیاز فونت را برای خودتان طراحی کنید .

طراحی بصری و گرافیکی 

برای یک وب سایت خاص و زیبا مهم ترین عامل انتخاب عکس و جلوه های بصری که در سایت استفاده میشود است و میتوان گفت بتا انتخاب همین موضوع ساده وب سایت شما به کلی تعقیر میکند اما شاید موضوعی باشد که باور کردنش برای شما سخت باشد اما باید گفت که این موضوع نیز در تعیین قیمت تاثیر دارد اما ما یعنی گروه تفکر برتر برای جلب رضایت بیشتر شما عزیزان با نیرو مجرب و متخصص در این زمینه در تلاشیم که بهترین نوع طراحی گرافیکی را برای شما به عمل بیاوریم.

سئو کردن وب سایت 

سئو معقوله بسیار مهمی است که صاحبان وب سایت باید به آن توجه کنند و با هزینه کردن درست و به جا و سپردن آن به افرادی که در این زمینه تخصص دارند میتوانید بازدهی بسیار بالا تری نسبت به رقبا داشته باشید. اما در این باره اگر بخواهیم توضیح مختصری بدهیم باید گفت که شما برای کسب و کار خودتان برای جذب مشتری تبلیغات انجام میدهید همچنین برای وب سایت خودتان و دیده شدن توسط همه ی افراد نیاز است که اصول سئو را به خوبی در وب سایت خود دارید.

سئو چیست و چرا باید سایت خودمان را سئو کنیم؟

اما ممکن است که همه ی افراد با سئو آشنایی نداشته باشند. که باید گفت به مجموع کار هایی که برای بهینه شدن موتور جست و جو انجام میدهیم سئو میگویند اما تاثیر آن برای سایت شما این است که با سرچ شدن کلمه کلیدی که در حوضه ی کسب و کار شما وجود دارد صفحات سایت شما که با آن موضوع ارتباط دارند، وب سایت شما با جزو لینک های برتر قرار میگیرد و افراد بیشتری از سایت شما بازدید میکنند. در نتیجه بعد از مدت کوتاهی متوجه رونق چشم گیری در فروش خودتان میشوید.

سایت های چند زبانه 

دو یا چند زبانه بودن سایت شما نیز در قیمت آن تاثیر زیادی دارد اما چند زبان یک سایت چه فوایدی دارد که باید گفت برخی افراد کسب و کار ببین مللی دارند که با استفاده از چند زبانه بودن سایت میتوانند برای کسب و کارشان اعتبار بیشتری کسب کنند و همینطور کاربرانی که برای خرید به سایت شما مراجعه میکنند راحتی بیشتری دارند.

بنر قیمت طراحی سایت تفکر برتر

 قیمت طراحی سایت

شرکت طراحی سایت تفکر برتر با داشتن راه کارهایی برای تمامی صنوف می تواند بته به سلیقه و نیاز مشتری سایتی را طراحی کند که به پیشرفت و بهبود کسب و کاران کمک کند . با در نظر داشتن تمامی اصول سئو و کد نویسی ها طبق استاندارد های روز دنیا عمل می کند .

مشاوران ما می توانند به تمامی سوالات شما در رابطه با شیوه و شرایط کاری و قیمت طراحی سایت به شما کمک کنند و هر گونه ابهاماتی را برای شما دوستان عزیز برطرف کنند .

زمانی که کسب و کار شما در فضای آنلاین ایجاد می شود وب سایت شما باید به طریقی باشد که مخاطب وقتی به سایت شما مراجعه می کند با دیدی کامل به محصولات شما تسلط پیدا کند و بتواند به آسانی با شما ارتباط بگیرد .

نیاز است که برای کسب و کارتان یک وب سایت عالی داشته باشید مهم نیست که کسب و کارتان چیست شما باید نمونه کارهایتان را در سایت بگذارید و فروش آنلاین محصولاتتان را شروع کنید شرکت طراحی سایت تفکر برتر می تواند شما را برای رساندن به این نتایج عالی کمک کند و با قیمت طراحی سایت عالی به این راه وارد شوید و خودتان از پیشرفتتان شگفت زده شوید .

بعد از ساختن وب سایت می توانید به آسانی تمامی بخش های سایت را با سلیقه و نظر خودتان طراحی کنید و تعداد صفحات آن را در نظر بگیرید .

مزایای طراحی سایت

شما فقط تمرکز تان بر روی موفقیت و پیشرفت کسب و کارتان باشد زیرا ما تمامی موارد فنی را ساده کرده ایم و می توانیم با انجام چند کار ساده ذهنیت شما را عملی کنیم .

می توانید به سادگی سایتتان را راه اندازی کنید و آن را مدیریت کنید . ابزار های که برای رشد تان نیاز است در اختیار شما قرار داده می شود . وب سایت شما همیشه به روز است و همیشه امن و سریع باقی می ماند , و هر زمانی که احتیاج به آموزش داشته باشید با پشتیبانی ما روبرو می شوید .

طراحی سایت تخصصی

ما زمان طولانی در زمینه خدمات و طراحی و بهینه سازی سئو فعالیت داریم . شرکت ما با همکاری یکدیگر با قدرت بیشتر در خصوص طراحی سایت به صورت پیوسته در تمامی نقاط ایران در حال انجام کار است و مطابق با نظر کارفرما سایت را طراحی می کند .

با مشاوران ما می توانید در خصوص قیمت طراحی سایت صحبت کنید و اولین قدم لازم را برای رونق کسب و کارتان بردارید .

طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت

شما می توانید از طریق وب سایت خود با مخاطبانتان در تعامل باشید , شما می توانید با داشتن یک وب سایت حرفه ای اعتماد و اطمینان کاربرانتان را جلب کنید و همین امر باعث می شود که فروشتان بیشتر شود . تیم ما می تواند شما را به هدف اصلیتان که همام کسب و کارتان است نزدیک کند . شما می توانید با مشاوران رایگان ما در این خصوص صحبت نماید و بدانید که صفر تا صد طراحی سایتتان را شرکت تفکر برتر بر عهده میگیرد .

طراحی اپلیکیشن

شما می توانید با طراحی اپلیکیشن خدماتتان را در دسترس مشتریان خود قرار دهید به وسیله اپلیکیشن موبایل با این کار فرقی ندارد که خدمات شما در چه خصوص است با اپلیکیشن کاربردی مناسب با کسب و کارتان می توانید سود چند برابر را تجربه کنید . ما می توانیم به شما بگوییم که از چه راهی می توانید کسب و کارتان را بهبود ببخشید زیرا این کار تخصص ما و تیم ما است , با آنالیز حرفه و کسب و کار شما بهترین پیشنهاد ها را می دهیم . و طراحی اپلیکیشن های موبایل اختصاصی زیبا و قوی و پر باری  را به شما ارائه می دهیم .

ثبت برند و نام تجاری

بهترین گزینه از دید ما این است که هر یک از مشاغل برند خود را در اداره مالکیت معنوی ثبت کند و فرقی نمی کند که کسب و کارتان خانگی بشد و یا اینترنتی و یا شرکت و فروشگاه باشد .

ثبت لوگو و برند کالای شما وجه تمایز محصولات و خدماتتان است به نسبت رقیبانتان

برند محصولات شما جز دارایی هایتان به حساب می آید و هر زمانی که قصد انحلال کسب و کارتان را داشته باشید می تئانید آن را به یک مبلغ قابل توجهی به فروش برسانید

اعطای نمایندگی مختلف را در تمام کشور را با داشتن شرایط لازم می توانید بگیرید و این امر می تواند یک تحول بزرگ برای کسب و کار شما باشد

با تمامی این توضیحات می توانید با مشاوران ما در رابطه با چگونگی خدمات و قیمت طراحی سایت صحبت داشته باشید.

نکات مهم در رابطه با شرکت طراحی سایت

در حال حاضر تعداد شرکت هایی که طراحی سایت انجام می دهند در حال افزایش است و بیشتر آنها این ادعا را دارند که می توانند تمام خدمات مربوط به وب را از صفر تا صد انجام دهند و آن را به صورت کامل در اختیار شما قرار دهند . پس با این روند پیشرفت در حوضه طراحی سایت باید در تلاش باشید که بهترین انتخاب را داشته باشید , انتخاب یک شرکت عالی کاری آسان نیست و باید به درستی انجام شود تا بتوانید به نتیجه دلخواهتان برسید و یک وب سایت بسته به نیاز های خود داشته باشید تا بتوانید کسب و کارتان را به مخاطبان بیشتری معرفی کنید با داشتن یک وب سایت شما می توانید در طولانی مدت صرفه جویی چشمگیری را داشته باشید .

باید بتوانید از ابزار ها و نرم افزار های جدید به بهترین شکل بهرمند شد هر چند که کسب و کارتان در حال حاضر کوچک باشد میتوانید با این کار برای خود و کارتان جایگاهی مناسب را داشته باشید .

هدف کسب و کارتان و قیمت طراحی سایت

شرکت تفکر برتر می تواند با دادن قیمت طراحی سایت شما را کمک کند تا بتوانید زودتر اقدام کنید . شما باید اول هدفتان را مشخص کنید یعنی چرا نیاز به طراحی سایت دارید .

باید مخاطبانی که مورد هدف شما هستند را مشخص کنید و بدانید در کجا هستند و چه چیزی را از شما می خواهند .

اگر قصد راه اندازی یک وب سایت را دارید با یک شرکت طراحی سایت قبل از آغاز پروژه تان بهتر است تا یک برنامه ریزی شفاف داشته باشید

مشاوران ما می توانند در این رابطه شما را یاری دهند.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

4 دیدگاه در “قیمت طراحی سایت اختصاصی و وردپرسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *