آموزش, بلاگ, سئو, طراحی وب

خدمات طراحی سایت / ایجاد طراحی سایت ارزان قیمت

Website design services

خدمات طراحی سایت شامل چه مواردی می شود؟

خدمات طراحی سایت شامل طراحی وبسایت ارزان قیمت با رابط کاربری جذاب که شامل محتوای با کیفیت و انجام خدمات سئو و بک لینک سازی خارجی و داخلی … خدمات طراحی سایت شامل طراحی وبسایت ارزان قیمت با رابط کاربری جذاب که شامل محتوای با کیفیت و انجام خدمات سئو و بک لینک سازی خارجی و داخلی … طراحی سایت دامنه گسترده ای شامل برنامه نویسی ، کدنویسی ، ایجاد چارچوب کلی قالب ، مشخص نمودن اهداف ، برنامه ریزی برای خدمات سئو طولانی مدت ، انتشار محتوای با کیفیت در سایت ، ایجاد شبکه تبلیغات در سایت ، انتشار و تبلیغات محتویات نوشته شده در شبکه های اجتماعی و … می باشد. با در نظر گرفتن محتویات بالا می توان در نظر گرفت که با در کنار هم قرار گرفتن تعریفات بالا، مفهموم خدمات طراحی سایت معنی دار می شود.

در ادامه به تعریف مفاهیم بالا می پردازیم.

برنامه نویسی در طراحی سایت

خدمات طراحی سایت شامل طراحی وبسایت ارزان قیمت با رابط کاربری جذاب که شامل محتوای با کیفیت و انجام خدمات سئو و بک لینک سازی خارجی و داخلی ...

خیلی ها مفهوم برنامه نویسی و کدنویسی را به یک معنی می دانند اما در مفهوم کلی با یکدیگر اختلاف دارند. برنامه نویسی به اقدامات و مجموعه فعالیت های قبل از شروع کدنویسی گفته می شود. این اقدامات شامل : ایجاد ابزار های لازم جهت شروع کدنویسی ، نرم افزار های مورد نیاز جهت شروع فعالیت ، ایجاد شرایط محیطی ، زبان های برنامه نویسی مورد نیاز برای طراحی سایت و … می باشد.

مفهوم برنامه نویسی به طور خلاصه شامل اقدامات قبل از شروع کدنویسی می باشد. باتوجه به نکات بالا ، برنامه نویسی یکی از مراحل مهم خدمات طراحی سایت می باشد چون لازمه شروع فعالیت و از مراحل بنیادی طراحی سایت می باشد.

کدنویسی وبسایت

خدمات طراحی سایت شامل طراحی وبسایت ارزان قیمت با رابط کاربری جذاب که شامل محتوای با کیفیت و انجام خدمات سئو و بک لینک سازی خارجی و داخلی ...

مرحله بعدی پس از گذر از مرحله برنامه نویسی ، کدنویسی وبسایت می باشد . با ایجاد شرایط و محیط لازم برای انجام امور فعالیت اقدام به کدنویسی سایت می نماییم. با انتخاب زبان برنامه نویسی مورد نیاز برای طراحی سایت ، کدنویسی شروع به نوشتن کدهای مورد نیاز کرده و قالب اختصاصی و دموی مورد نظر وبسایت را طراحی می کند. نکاتی که نیاز است حین کدنویسی دمو و قالب وبسایت مورد توجه قرار بگیرد نحوه نگارش فایل ها می باشد . برای ایجاد قالب اگر پروژه سئو محور باشد نیازمند است تا محل قرار گیری متاتگ ها ، فرمت قرار گیری هدینگ و ترتیب آن ها ، نحوه چیدمات عناصر و از همه مهم تر فشرده سازی فایل ها که قرار است در داخل سرور آپلود گردد ، رعایت شود .

ایجاد چارچوب کلی قالب

از دیگر بخش های خدمات طراحی سایت ایجاد طرح و چارچوب کلی قالب مورد استفاده در سایت می باشد. قبل از خدمات طراحی سایت نیاز است کارفرما و صاحب سایت اهداف کلی سایت را مشخص سازد. مشخص سازد تا کاربرد وب سایت برای چه می باشد . چه مطالبی قرار است در وبسایت قرار گیرد . سایت فروشگاهی می باشد یا خیر . آیا در حوزه ارائه خدمات فعالیت دارد و یا معرفی نامه ای برای شرکت می باشد. با مشخص نمودن اهداف کلی سایت ، برنامه نویس بهترین دمو و قالب را برای ارائه خدمات طراحی سایت ارائه می دهد و می توان سایت را به سبک کارفرما شخصی سازی نمود.

برنامه ریزی و ارائه خدمات سئو

سئو مفهوم پیچیده ای از درک مطالب قرار گرفته در سطح سایت می باشد که توسط موتور های جستجوگر خزیده شده (به اصطلاح ایندکس) و با توجه به کیفیت مطالب و نوع ساختار ، سایت ارزش گذاری می گردد. برای ارائه خدمات طراحی سایت پس از ساخت قالب و فعال سازی سایت ، فعالیت در حوزه سایت برای ایجاد رقابت برای کسب رتبه برتر گوگل برای شرکت و موسسه صاحب سایت بسیار ضروری بوده چرا که کاربرانی که در سطح اینترنت وبسایت را مشاهده کرده تبدیل به مشتریان و کاربران همیشگی سایت می گردند.

نکاتی که در هنگام سئو سایت باید مورد توجه قرار گیرد عبارت است از :

1.قرار دادن متاتگ

متاتگ ها شامل تعریف و توضیحات کلی از یک صفحه در وبسایت می باشند. با استفاده از متاتگ ها شما به موتور های جستجوگر می فهمانید که خدمات طراحی سایت در مورد چه حوزه ای فعالیت داشته و مورد انتشار قرار گرفته است. متاتگ های بیانگر ، کلمه کلیدی موجود در صفحه ، توضیحات متا که شامل توضیحات کوتاهی از مطالب موجود در صفحه می باشد این توضیحات می تواند بین 150 تا 360 کاراکتر باشد .

متاتگ ها می توانند بیانگر فالو و یا نوفالو بودن لینک های موجود در وب سایت باشند. متاتگ ها می توانند به موتور های جستجوگر قابلیت ایندکس شدن و یا عدم ایندکس صفحه مورد نظر در سایت را بدهند.

2.ترتیب قرارگیری عناوین

خدمات طراحی سایت شامل طراحی وبسایت ارزان قیمت با رابط کاربری جذاب که شامل محتوای با کیفیت و انجام خدمات سئو و بک لینک سازی خارجی و داخلی ...

عنوان یکی از نکات ضروری و لازم در صفحه می باشد . زمانی که شما مطلبی را در داخل سایت سرچ کرده و به نتیجه مورد نظر خود می رسید 2 مورد نظر شما را جلب می کند . اولین مورد سرتیتر جستجو شده و گزینه دوم توضیح کوتاهی که در پایین این سرتیتر ظاهر شده است. لازم به ذکر است سر تیتر مشاهده شده در قسمت سرچ موتور های جستجوگر همان عنوانی است که شما در داخل صفحه مورد نظر خود قرار داده و توضیحات کوتاه پایین سرتیر همان توضیحاتی است که شما در داخل صفحه مورد نظر خود با متاتگ ها به صفحه مورد نظر خود افزودید.

قرار دادن این عناوین در داخل وبسایت شامل یک سری مراحل می باشد که باید بر اساس ترتیب قرار گرفته شود . در داخل صفحه عنوان را باید با تگ H1 قرار داد چرا که موتور های جستجو این تگ را به نام عنوان اصلی و سرتیتر صفحه مشخص می کنند. لازم به ذکر است که در هر صفحه از وب سایت تنها باید یک مرتبه از عنصر H1 استفاده شود.

به جز تگ H1 در داخل کد های برنامه نویسی HTML عنوانین دیگر هم به نام های H2 , H3 , H4 , H5 , H6 , P قرار داد که هر کدام برای بولد کردن و ایجاد اهمیت در خدمات طراحی سایت مورد استفاده قرار خواهد گرفت .

عنصر بعد تگ H2 می باشد که از نظر موتور ها جستجو حائز اهمیت بوده و باید موضوعات کلی در که محتوای مورد نظر در مورد آن نوشته می شود استفاده گردد.

عنصر بعدی تگ H3 می باشد که پس از تگ H2 بیانگر اهمیت عناوین ذکر شده در محتوا می باشد .

از عناصر بعدی در که شامل تگ ها H4 , H5 , H6 می شود بیشتر برای ارائه مطال به شکل زیر منو بوده و قرار دادن هر کدام به ترتیب بیانگر میزان اهمیت عنوان ها در محتوای ذکر شده می باشد.

آخرین عصنر در بلوک های HTML که بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد تگ P می باشد . این تگ در سئو مطالب و محتوای سایت از اهمیت زیادی برخوردار است و فراوانی آن در داخل برگه و مقالات سایت برای سئو مهم می باشد . موتور های جستجو با توجه به کیفیت مطالب درج شده در بین این تگ به سایت رتبه داده و در بین صفحات خود جایگاه تعیین می کند.

3.ایجاد محتوای با کیفیت

چندین سال است که پس از بیان شده مفهوم سئو ، بحث در مورد این موضوع همه گیر بوده که آیا ایجاد محتوای یونیک می تواند به افزایش چشمگیر رتبه خدمات طراحی سایت کمک کند یا ایجاد مقاله هایی که از سایر وبسایت کپی بوده و با مخلوطی از محتوای کپی و یونیک با همان تاثیر را در سایت می گذارد یا خیر؟

با توجه به مقاله ها و اظهارات ارائه شده تا به امروز ایجاد محتوای یونیک از اهمیت بیشتری برخوردار است. چرا؟

زمانی که شما محتوایی را در سایت خود مورد انتشار قرار می دهید ربات های جستجوگر چندین بار این محتوا را ایندکس کرده تا به جایگاه اصلی خود در بین چندین هزار لینک هم محتوا برساند. در زمان ایندکس ربات ها به هر پاراگراف یک لینک برگشتی می دهند تا مشخص شود که محتوا از کدام حوزه اصلی باز میگردد . به زبان ساده تر منبع اصلی محتوا را شناسایی می کند .

اگر محتوا به صورت یکتا نوشته شده باشد یعنی منبع محتوا از ذهن سئو کار و مطالعات فردی باشد ، منبع مورد هدف خود وبسایت شخص بوده و به عنوان مرجع محتوا خوانده می شود و در غیر این صورت محتوا به سایتی دیگر نسبت داده شده و آن سایت به عنوان مرجع اصلی انتشار محتوا قرار می گرد و رتبه به سایت مورد نظر داده شده و یک نمره منفی به وب سایت شما داده می شود.

همچنین تجربه ثابت کرده است که ایجاد محتوای یونیک و به اصطلاح دست نویس در طولانی مدت تاثیرات ویژه ای در سایت داشته و می تواند به روند افزایش ارزش دامنه و محتوا کمک شایانی داشته باشد .

4. بک لینک (لینک بیلدینگ)

در هر حوزه ای از فعالیت های روزمره معرفی شده توسط شخصی که در فعالیت مورد نظر مرتبط باشد و دارای مقام و اعتبار بالاتری نسب به ما باشد می تواند روند طی کردن مسیر برای رسیدن به هدف مد نظر را هموار سازد . در خدمات طراحی سایت یکی اصول اولیه ایجاد اعتبار در بین موتور های جستجو ایجاد اعتبار برای سایت می باشد. این اعتبار در دنیای اینترنت و خدمات طراحی سایت ، ایجاد بک لینک های قوی از سایر سایت های مرتبط می باشد .

بک لینک یا لینک بیلدینگ عبارت است از قرار دادن محتوا و یا لینک و بنر یا تصویر در سایت هم فعالیت برای دریافت لینک و ارزش دامنه سایت هدف و انتقال ارزش دامنه به وبسایت ما می باشد .

این فعالیت در حوزه شغلی خدمات طراحی سایت با عنوان ریپورتاژ معروف بوده و اهرم کمکی بسیار قوی برای سئو کاران می باشد . اکثر سایت ها برای انجام این فعالیت مبلغی را در نظر داشته تا کاربران با پرداخت آن بتوانند از سایت مورد نظر استفاده بنمایند.

5.انتشار در شبکه های اجتماعی

خدمات طراحی سایت شامل طراحی وبسایت ارزان قیمت با رابط کاربری جذاب که شامل محتوای با کیفیت و انجام خدمات سئو و بک لینک سازی خارجی و داخلی ...

دومین اقدام پس از ریپورتاژ در وبسایت که بسیار از سوی کاربران مورد توجه قرار گرفته ، انتشار محتوای نوشته شده در شبکه های اجتماعی می باشد . با انتشار مقاله های موجود در خدمات طراحی سایت به دو نتیجه ارزنده دست پیدا می کنید :

اولین مورد این که شبکه های اجتماعی با توجه به کاربران زیادی که دارند و فعالیت زیادی که در وبسایت انجام می شود ترافیک بالایی را شامل می شوند و با قرار گیری محتوای سایت شما در اینگونه وبسایت ها می توانید ترافیک حاصل را به سایت و صفحه مورد نظر خود منتقل کرده و باعث افزایش ترافیک صفحات سایت بشوید.

دومین مورد که بیشتر شبیه به همان فعالیت ریپورتاژ می باشد ، دریافت لینک و دامنه سایت مدنظر می باشد که بسیار در افزایش ارزش دامنه شما تاثیرگذار می باشد. همچنین بزرگ ترین برتری که نسبت به ریپورتاژ دارد رایگان بودن آن می باشد.

شبکه های اجتماعی که می توانیم به شما پیشنهاد کنیم عبارت است از : اینستاگرام ، توییتر ، یوتیوب ، ردیت ، فیس بوک و …. می باشد . با فعالیت در این شبکه های اجتماعی می توانید در افزایش رتبه سئو سایت خود تاثیر گذار باشید و همپنین یکی نکات اصلی خدمات طراحی سایت می باشد.

6.سرعت لودینگ سایت

یکی از مهم ترین نکاتی که نه تنها در سئو بلکه در مورد خدمات طراحی سایت نیز بسیار حائز اهمیت می باشد سرعت لود صفحات سایت می باشد. بسیار از کاربران اینرنت فرصت و زمانی زیادی را برای منتظر ماندن برای مشاهده نتیجه مورد نظر نداشته و می خواهند هدف مورد سرچ در سریع ترین زمان ممکن را ببینند.

همچنین برای موتور های جستجو نیز بسیار حائز اهمیت می باشد که خدمات طراحی سایت در کمترین زمان لود شده و تعداد ریکوست ها فرستاده شده به سرور به حداقل برسد. زیرا یکی از فاکتور های اساسی در رتبه دهی ربات ها ، سرعت لودینگ سایت می باشد.

برای کاهش زمان لود سایت مجموعه فعالیت هایی نیاز تا صورت بگیرد که ادامه به ذکر آنها می پردازیم:

1.فشرده سازی فایل ها جاوا اسکریپت

بیش از نیمی از حجم قالب نوشته شده برای وبسایت ، فایل های جاوااسکریپت استفاده شده در سایت می باشد. به علت انبوه کدهای نوشته شده در داخل این فایل ها ، حجم بسیار زیادی را به خود اختصاصی داده و می تواند در افزایش سرعت لودینگ سایت نقش به سزایی داشته باشد.

لازم به ذکر است که با توجه به طراحی رابط کاربری جذاب و با گرافیک نمی توانیم تمامی فایل های جاواایکریپت موجود در قالب را حذف کنیم اما می توانیم تا درصد زیادی این فایل هارا فشرده کرده و حجم آن ها را کاهش دهیم.

2.فشرده سازی فایل های استایل

فایل های استایل قالب که در بین برنامه نویسان با عنوان فایل های CSS شهرت دارند می توانند درصد قابل توجهی از حجم سایت را به خود اختصاص دهند . هر چند حجم فایل های CSS هیچگاه به اندازه فایل های javascript  نمی شود اما می تواند به نوبه ی خود در افزایش حجم سایت و سرعت لودینگ فایل ها تاثیر بگذارد .

پیشنهاد می شود که فایل های استایل هم مانند تمامی فایل های جاوااسکریپت فشرده سازی شده تا تاثیر خود را در سرعت خدمات طراحی سایت به نمایش بگذارد.

3.فشرده سازی حجم تصاویر

یکی دیگر از عواملی که می تواند در افزایش زمان لودینگ المان های خدمات طراحی سایت تاثیر بگذارد حجم قابل توجه تصاویر می باشد.

فرض کنید در داخل یک صفحه حداقل 30 تصویر استفاده شده باشد و هر تصویر به دلیل کیفیت بالای مربوط به خود دارای حجم میانگین 1 مگابایت باشد . زمانی که کاربران وارد سایت شما شوند علاوه بر فایل های جاوا اسکریپت و استایل مربوطه باید 30 مگابایت را به طور جداگانه لود کنند و این باعث بروز فاجعه ای در داخل سایت شده که کاربر را از سایت شما فراری می دهد !

سایت هایی هستند که با فشرده سازی 70 الی 80 درصد تصویر حجم آن را تا مقدار بسیار زیادی کاهش داده بدون اینکه کیفیت تصویر کاهش یابد. با فشرده سازی تصاویر می توانید تا درصد زیادی سرعت لودینگ وبسایت خود را کاهش دهید.

4.استفاده از سیستم هاستینگ مناسب

سیستم های هاستینگ در اکثر کشور ها به صورت اشتراکی بوده و رم مورد استفاده در این سرور ها تا حداکثر 2 گیگ می باشد . این حجم از امکانات برای وبسایت هایی با ترافیک کم و حجم فایل های کم مناسب بوده اما برای خدمات طراحی سایت فروشگاهی و خدماتی که دارای کاربران زیادی می باشند مناسب نمی باشد چرا که باعث افزایش سرعت لودینک سایت ، افزایش تعداد درخواست ها به سرور و در نتیجه کندی سایت می گردد.

پیشنهاد تیم تفکر برتر این است که هاست و سرور مورد استفاده را به صورت اختصاصی قرار داده و یا اگر به صورت اشتراکی خریداری می شود از شرکت های هاستینگ معتبر خریداری شود.

5. استفاده از CDN

استفاده از سرور های محلی برای افزایش سرعت سایت بسیار مناسب می باشد . کاربرد این سرور ها به این شکل می باشد که با اولین لود سایت بخشی تمامی اطلاعات مشاهده شده را در سرور کش خود نگهداری می کند و با سرچ بعد اطلاعات کش شده را به صورت پیشفرض نمایش می دهد و شروع به لود اطلاعات جدید بارگذاری شده در وبسایت می کند .

همچنین استفاده از CDN باعث لودینگ خدمات طراحی سایت شما از نزدیک ترین سرور در دسترس می گردد همین امر باعث پاسخ سریع تر سرور به درخواست های ارسال شده می گردد.

انتشار محتوای با کیفیت

یکی از خدمات طراحی سایت ، انتشار محتوایی با کیفیت ، کاربر پسند و در عین حال ارزشمند برای ایندکس گوگل و سایر موتور های جستجو می باشد.

محتوا که در داخل وب سایت قرار می گرد باید متناسب با کلمه کلیدی مورد استفاده در صفحه باشد ، محتوایی با معنی و با جملاتی یکتا نوشته شود . از نظر اصول سئو در داخل محتوا وجود لینک های مرتبط و تصاویر می تواند تا درصد زیادی محتوا را ارزشمند سازد .

استفاده از لینک های مرتبط نه تنها باعث ارتباط سایر صفحات به صفحه مورد نظر می شود بلکه باعث افزایش ترافیک صفحه مورد نظر نیز می گردد.

استفاده از تصاویر مرتبط در مقاله و محتوای نوشته شده می تواند حس تازگی را به کاربر منتقل کند زیرا کاربر علاوه بر خواندن متن می تواند شواهد عینی آن را نیز مشاهده کند.

از نظر گوگل نیز وجود تصاویر در متن ارزشمند بوده و باعث خزیده شدن زودتر ربات های  گوگل می گردد.

ایجاد شبکه تبلیغات در خدمات طراحی سایت

بزرگ ترین موضوعی که در بین بیشتر کاربران اینترنت مورد بحث می باشد تبلیغات مووسه ، شرکت ، برند ، سایت و یا شبکه اجتماعی مورد نظر خود می باشد . پلتفرم های زیادی برای ایجاد بستر تبلیغات در سطح اینترنت به وجود آمده است اما سوال اینجاس …… چند درصد اطمینان وجود دارد که استفاده از تبلیغات برای پیشرفت فعالیت من موفقیت آمیز باشد؟

استفاده از تبلیفات باعث افزایش ترافیک سایت می شود . فرض کنید تا قبل از استفاده از تبلیغات روزانه میانگین 50 کلیک روی سایت شما صورت می گرفته است اما با افزودن وب سایت به بستر تبلیغات تعداد کلیک شما به 300 کلیک در روز افزایش یافته است . این عمر باعث به چشم آمدن مفهومی به نام افزایش ترافیک سایت شده است .

لازم به ذکر است که افزایش ترافیک سایت یکی از روش های بسیار اساسی در افزایش رتبه سئو خدمات طراحی سایت بوده و همچنین برای گوگل و سایر موتور های جستجو نیز بسیار حائز اهمیت می باشد.

در نتیجه تبلیغات سایت عمر واجب و ضروری برای سایت نمی باشد اما می تواند مانند یک سکوی پرتاب در عمل کند و رتبه سایت شما را تا حدود زیادی افزایش دهد.

نتیجه خدمات طراحی سایت

خدمات طراحی سایت شامل تمامی فعالیت هایی می باشد که در راستای پیشرفت مجموعه و خدمات طراحی سایت می باشد. این فعالیت ها می تواند با تلاش مداوم افراد اثر بخش باشد و در مواقعی لازم باشد تا هزینه هایی برای سرعت بخشیدن به روند کار پرداخت شود . یادتان باشد افزایش رتبه سایت و رسیدن به برترین رتبه ها در تمامی موتور های جستجو زمان بر بوده و تلاش فراوانی را شامل می شود. تیم تفکر برتر جز برترین شرکت طراحی سایت می باشد و در راستای تحقق اهداف مجموعه شما در کنارتان هم قدم است.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

18 دیدگاه در “خدمات طراحی سایت / ایجاد طراحی سایت ارزان قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *