بلاگ, هاست

هاست وردپرس چیست؟ ویژگی هاست وردپرس

WordPress hosting

هاست وردپرس چیست ؟

هاست وردپرس چیست یکی دیگر از انواع هاست است که قفل ssl برای آن در نظر گرفته میشود و همسنطوز اکثرا به صورت نا محدود هستند  به طور خلاصه میزبانی وردپرس نوعی میزبانی وب است که برای اجرای سایت های وردپرس بهینه شده است . برای این که بیشتر بدانیم هاست وردپرس چیست باید گفت با استفاده از این هاست ابزارها و خدمات زیادی را دریافت خواهد کرد که به طور خاص برای سایت های وردپرس طراحی شده اند .

این خدمات ممکن است بسته به شرکت های میزبانی وردپرس که انتخاب می کنید متفاوت باشد ولی بیشتر شامل ویژگی هایی مانند نصب با یک کلیک , به روزرسانی خودکار نرم افزار و تیمی از افراد پشتیبانی متخصص در وردپرس می شود تاهاست سفارشی شده را به شما ارائه دهند .

میزبانی وردپرس یک نوع از میزبانی وب است که از قبل پیکربندی شده است تا یک وب سایت دارای وردپرس را به طور موثر و بهینه میزبانی کند. هاست وردپرس معمولاً برای 3 هدف زیر استفاده می‌شود: برای ساده سازی، ایمن سازی و سرعت بخشیدن به نصب وردپرس در مقایسه با نصب وردپرس بر روی یک سرور لینوکس معمولی

آیا برای راه اندازی وردپرس باید از هاست وردپرس استفاده کرد؟

اگر می خواهید کسب و کار خود را آنلاین کنید استفاده کردن از بهترین میزبانی وب ضروری است . انتخاب و خرید هاست مناسب میتواند سئو سایت شما را افزایش بدهد و در نتیجه فروش شما را افزایش دهد و ابزارها و بسته هایی را برای کمک به کسب و کار شما ارائه دهد .

هاست وردپرس و میزبانی وب دو نوع میزبانی بسیار متفاوت هستند و نباید آنها را اشتباه گرفت چندین تفاوت کلیدی بین این دو وجود دارد و هر کدام مزایای و ارائه دهندگان خاص خود را دارند

هاست وردپرس چیست یکی دیگر از انواع هاست است که قفل ssl برای آن در نظر گرفته میشود و همسنطوز اکثرا به صورت نا محدود هستند

ویژگی های هاست وردپرس

چندین دلیل مهم وجود دارد که چرا مردم هاست وردپرس را انتخاب میکنند

  1. سرعت بسیار سریع

هاست وردپرس چیست امروزه داشتن یک وب سایت با بارگذاری سریع غیر قابل انکار است . اگر وب سایت شما به کندی بارگذاری شود نه تنها تجربه کاربری ضعیفی را ارائه خواهد کرد بلکه در موتور های جستجو نیز رتبه پایین تری خواهد داشت .

هاست وردپرس یکی از بهترین راه ها برای افزایش سرعت وب سایت شماست . حتی استفاده از هاست اشتراکی وردپرس عملکرد سایت شما را نسبت به برنامه میزبانی اشتراکی استاندارد بهبود می بخشد با اجرای وردپرس بر روی سرورهای خاص می توانید تغییراتی در بهینه سازی و عملکرد ایجاد کنید.

  1. سطح بالایی از امنیت

معمولا تا دیر نشود به امنیت فکر نمی شود . ولی این مسئله بسیار مهم است که با افزایش امنیت وب سایت سایت خود را ایمن نگهدارید و در عین حال تمام اطلاعات بازدید کنندگان و کاربران خود را ایمن نگهدارید .

میزبانی وردپرس دارای مزیت منحصر به فردی است که می تواند در برابر حملات خاص وردپرس از سایت شما محافظت کند. در زمانی که از یک میزبان معمولی استفاده می کنید هر پروتکل امنیتی سایت شما را در برابر حملات گسترده تر محافظت میکند .

با این حال، با خرید هاست وردپرس می‌توانید اقدامات امنیتی را در برابر حملاتی که به طور خاص وردپرس را هدف قرار می‌دهند، اعمال کنید.

هاست وردپرس چیست یکی دیگر از انواع هاست است که قفل ssl برای آن در نظر گرفته میشود و همسنطوز اکثرا به صورت نا محدود هستند

  1. به روز بودن نرم افزار

هاست وردپرس چیست  زمانی که شما یک سایت وردپرس را اجرا میکنید باید به طور منظم به روز رسانی ها را اجرا کنید این یک کار کوچکی است که تنها چند دقیقه طول می کشد .ولی خیلی از صاحبان سایت فراموش می کنند که به سایت خود مراجعه کنند تا ببینند آیا به روز رسانی در دسترس هست یا خیر

هم به روز رسانی سایت شما راهی برای اطمینان از عملکرد بالا است و هم امنیت سایت شمارا بیشتر خواهد کرد .

مانند بسیاری از موارد به روزرسانی های مرتبط با امنیت برای اصلاح حفره های امنیتی کشف شده صادر می شوند. بدون به روز رسانی قالب ها و افزونه های خود سایت خود را در معرض سو استفاده و هکقرار می دهید زمانی که نسخه های جدید هسته وردپرس هر افزونه یا قالب جدیدی را منتشر می کند معمولا به روزرسانی ها را برای سازگاری آن ایجاد می کند.

  1. سایت سریعتر با عملکردی بهتر

هاست وردپرس چیست با یک هاست مدیریت شده وردپرس این مزیت بزرگ را خواهید داشت که با استفاده از فناوری های روز مانند لایت اسپید آنها مطابق با تجربه وردپرس طراحی شده است .این به این معنی است که سایت شما احتمالا زمان آپدیت بهتری خواهد داشت سریعتر بارگذاری می شودو با مشکلات کمتری مواحه می شود .

ترافیک نامحدود

در حالتی که وب سایت شما با یک ترافیک ناگهانی و انبوهی روبرو شود . در این زمان افراد دچار سردرگمی می شوند ولی اگر از یک هاست وردپرس چیست  نامحدود استفاده کنند هیچ مشکلی نخواهد بود . و اگر به دنبال ایجاد یک فضای میزبانی گسترده تر میگردید هاست وردپرس انتخاب مناسبی برای شما هست .

هاست وردپرس چیست یکی دیگر از انواع هاست است که قفل ssl برای آن در نظر گرفته میشود و همسنطوز اکثرا به صورت نا محدود هستند

سادگی افزودن گواهینامه های SSL

هاست وردپرس چیست قفل سبز کوچکی را که در مرورگر در کنار URL می بینید و یا ممکن است هشدارهایی که اتصال امن نیست گوگل کروم را نشان می دهد . این بر اساس این است که آیا یک وب سایت گواهی SSL را نصب کرده است هاس های مدیریت شده وردپرس اضافه کردن گزینه SSL را به سایت شما آسان کرده است .که با این تکنیک هنگامی که کربر وارد سایت شما میشود ارتباط امنیتی میان دستگاه کاربر و سایت شما برقرار میشود.

اهمیت سخت افزار قوی بر روی سرور

یکی از مزیت های خرید هاست وردپرس چیست نسبت به سایر سرویسها ی هاستینگ داشتن یژگی های اختصاصی سخت افزاری است که وجود سخت افزار قوی بر روی سرور باعث افزایش قدرت پردازش سرور می شود . کانفیگ مناسب سرور یکی از دلایل مهم در عملکرد مناسب هاست وردپرس برای سایت خود استفاده کنید این کار باعث افزایش سرعت سایت وردپرس می شود .

در آخر

در مقاله امروز یاد گرفتیم که هاست وردپرس چیست همان هاست اشتراکی است که برای مدیریت سایت‌هایی با منابع موردنیاز بیشتر، بهینه شده است. همچنین متوجه شدیم که سرعت و امنیت هاست وردپرس از هاست‌های معمولی بیشتر و هزینه آن هم کمی بالاتر است

تمام افرادی که در زمینه طراحی سایت فعالیت می کنند، به دنبال بهترین میزبان و سرور برای راه اندازی و ایجاد سایت خودشان هستند، شرکت های خدمات دهنده هاستینگ متنوعی در سراسر دنیا وجود دارد .هاست وردپرس چیست قیمت یکی از مهم ترین گزینه هایی است که برای طراحان سایت و وبمستران حرف اول را میزند.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

9 دیدگاه در “هاست وردپرس چیست؟ ویژگی هاست وردپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *