برنامه نویسی, بلاگ, طراحی سایت ارزان, طراحی سایت در تهران, طراحی سایت مدرن, طراحی وب

هزینه طراحی سایت اختصاصی

هزینه طراحی سایت اختصاصی توسط تیم تفکربرتر در کوتاه ترین زمان

قیمت طراحی سایت 

همه ی افراد دوست دارد که وب سایت خاص و زیبایی داشته باشند و هر کدام از آنها یک نوع طرح را میپسندد. اما برخی افراد هستند که به دنبال خاص ترین نوع وب سایت میگردند و میخواهند که سایتشان بسیار منحصر به فرد باشد. در این مورد مشکلی که سد راه است محدودیت های وردپرس است که ما در آن توانایی زیادی برای طراحی نداریم اما باید اشاره کرد که تا حدود زیادی میتوانید طراحی های خاص و زیبایی برای وب سایت های مختلف ایجاد کرد که طراحی سایت با کد نویسی مناسب افرادی است که میخواهند یک طرح هزینه طراحی سایت اختصاصی داشته باشند.

هزینه طراحی سایت اختصاصی

در ادامه مطالب بالا باید موردی را در نظر داشته باشید که چه نوع انتخابی دارید و به چه صورت میخواهید سایت خودتان را طراحی کنید یا چه نوع امکاناتی در سایت خودتان وجود داشته باشد. بر اساس نوع نیاز های شما و انتخاب ابزار هایی که قصد دارید در وب سایت شما وجود داشته باشد سک سایت قیمت گذاری میشود که باز ممکن است در موارد مختلف هزینه ی وب سایت شما بیشتر شود.

طراحی سایت اختصاصی با زبان های برنامه نویسی

یکی از موضوعاتی که باید به آن توجه کنید این است که وب سایتی که برای شما است به چه صورت طراحی شود. برای ایجاد یک وب سایت هزینه طراحی سایت اختصاصی نیاز به انتخاب زبان برنامه نویسی است که هر کدام با توجه به مواردی که در نظر دارید قیمت مختلفی به شما میدهد . همچنین امکانات مختلفی. اما باید توجه داشته باشد که هر زبان برنامه نویسی نیازمند یک فرد متخصص دارد که به چه نوعی طراحی و ارائه میشود. ما در ادامه سعی داریم چند زبان پایه ی طراحی سایت را به شما معرفی کنیم تا انتخاب بهتری در این مورد داشته باشید. و بعد به توضیحات تکمیلی در باره ی آن میپردازیم.

  • طراحی سایت با HTML
  • ایجاد سایت با زبان برنامه نویسی PHP
  • ساخت وب با ASB
  • زبان برنامه نویسی Python
  • فرانت اند سایت با CSS

طراحی سایت اختصاصی با برنامه نویسی

توضیحات زبان برنامه نویسی

برنامه نویسی و زبان هایی که ما در بالا به آن اشاره کردیم انواع مختلفی دارند که ما آن هایی که در بیشتر اوقات از آن استفاده میشود و بیشتر مطرح است را بیان کردیم و در ادامه به توضیحات تکمیلی در این مورد داده ایم که متوجه شوید و کاربرد آن را مشاهده کنید.

طراحی سایت با HTML

یکی از زبان های برنامه نویسی پایه که در طراحی سایت استفاده میشود و بسیار کاربردی است زبان برنامه نویسی اچ تی ام ال است. که این با این زبان ما فقط میتوانیم بک اند یک وب سایت را ایجاد کنیم که یعنی شما بدن یک انسان را در نظر بگیرید. قسمت درونی بدن که قابل مشاهده نیس را فرض کنید. حال جای یک وب سایت را با بدن انسان جا به جا کنید. بک اند یک سایت میشود قسمت درونی سایت که قابل مشاهده نیست و در واقع قسمت اسکلت بندی و پایه یک سایت را بک اند میگویند که با این زبان برنامه نویسی میتوانید این قسمت را طراحی کنید..

باید به این نکته توجه داشته باشید که پایه بودن اینم زبان نشانه ی بی فایده بودن آن نیست

ایجاد سایت با زبان برنامه نویسی PHP

از زبان های برنامه نویسی دیگری که میتوان با آن یک وب سایت را طراحی کرد زبان برنامه نویسی php است. این زبان بسیار قدرمند و حرفه ای است که دستتان را برای هر نوع وب سایتی باز میگذارد. اما این زبان برنامه نویسی در سال ها قبل اختراع شده است که نسبت به زبان های برنامه نویسی دگیر و رقبای خود قدیمی تر است اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که این زبان قدرتمندی است.

ساخت وب با ASB

ای اس بی یکی دیگر از زبان های برنامه نویسی است که با این زبان میتوانید به راحتی یک وب سایت هزینه طراحی سایت اختصاصی و فروشگاهی ایجاد کنید. که این زبان برنامه نویسی مزایای زیادی دارد که یکی از آن ها داشتن سرعت بالا تر نسبت به باقی رقابای خود است اما باید توجه داشته باشید که نسبت به زبان های دیگر بسیار سخت تر است و نیازمند دانش زیادی است.

زبان برنامه نویسی Python

در این روز ها و در قرن 22 پایتون یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی شناخته شده است و دلیل آن هم این است که در تمامی شاخه ها وحود دارد و دلیل دیگر آن ساده و قابل فهم بودن آن است. این موضوع را باید در نظر داشته باشید که پایتون برای هوش مصنوعی ساخته شد و بعد از پیشرفت آن در تمامی شاخه ها گسترش یافت که یکی از آن ها هم طراحی سایت است. که برای ساختن یک وب سایت نیاز دارید کتاب خانه های آن را فرا بگیرید اما کتاب خانه ای که نیاز است برای یک طراحی سایت کتابخانه یا فریم ورک جنگو است.

فرانت اند سایت با CSS

برای ساختن فرانت اند یک وب سایت میتوانید از این زبان استفاده نماید که این زبان هم بسیار ساده و پایه است و بیشتر فرانت اند یک وب سایت فروشگاهی را با این زبان مینویسند. اما شاید برایتان سوال ایجاد شود که فرانت اند یک سایت چیست؟ و پاسخ این جواب این است که در مثال قبلی یعنی اچ تی ام ال یک بدن انسان را بیان کردیم و در این موضوع نیز همان بدن را در نظر بگیرید اما با این اختلاف که تمامی ظاهر بدن را مد نظر قرار دهید و تمام چیز هایی که مشاهده میکنید را که در وب سایت نیز به همین صورت است.

مشخص کردن اهداف و نیاز های شما

همه ی افرادی که میخواهند وب سایت فروشگاهی خود را طراحی کنند به این مورد باید توجه داشته باشید که به چه صورت سایت طراحی شود و نیاز مخاطب برای ایجاد یک وب سایت چیست؟ تیم تخصصی شرکت تفکر برتر قبل از ایجاد یک وب سایت برای شما کسب و کار شما را برسی میکند و متوجه میشود که چه نیاز هایی دارید و بر اساس آن یک سایت حرفه ای و مناسب کسب و کار شما، به شما ارئه میکند.

مشخص کردن اهداف و نیاز های شما از یک سایت اینترنتی

قیمت های بالای طراحی سایت

بسیاری از شرکت ها و افراد طراحان سایت برای طراحی یک وب سایت قیمت های بسیار بالایی به مشتریان ارائه میدهند که برای آن از جملات فریب دهنده استفاده میکنند به نوعی که شما برای سفارش دادن به آن ها ترقیب میکنند. اما باید در نظر داشته باشید که باید برای داشتن یک وب سایت جذاب و به روز داشتن هزینه ی خوبی را انجام دهید اما بسیاری از افراد هستند که با قیمت های بسیار پایین یک وب سایت طراحی میکنند که این موضوع مربوط میشود به این که آنها از قالب ها و پوسته های بسیار قدمی و پیش پا افتاده طراحی میکنند. که این موضوع در طولانی مدت بسیار اذیت کننده است زیرا بسیاری از قابلیت ها را دارا نیستند. اما ما یعنی شرکت تفکر برتر از امکانات و قالب ها و پلاگین های روز و جدید استفاده میکنیم.

هزینه ی طراحی سایت را چقدر برآورد کنیم؟

یکی از دلایلی که باعث میشود شما به داشتن یک وب سایت برای خودتان یا کسب و کارتان نداشته باشید همین موضوع قیمت طراحی سایت است که باعث میشه شما به سمت طراحی سایت نروید اما بیاد گفت که این کار کاملا اشتباه است و قیمت های یک وب سایت اینقدر زیاد نباشد که شما از داشتن آن صرف نظر کنید. اما نمیتوان یک قیمت دقیق را برای شما برآورد کنیم زیرا بسته به امکاناتی که برای یک وب سایت لازم دارید متفاوت است.

دلیل تفاوت قیمت طراحی سایت اختصاصی با وردپرسی

برای هزینه طراحی سایت اختصاصی نیاز است در اکثر وب سایت ها طراحی سایت با وردپرس را معرفی کرده اند و راجب قیمت پایین تر آن هم شنیده اید اما باید گفت که در این پلتفرم یک سری محدودیت ها وجود دارد که باز هم میتوان داخل آن برنامه نویسی کرد اما برای داشتن یک سایتی که به صورت کامل هزینه طراحی سایت اختصاصیر است نیازمند این است که صفر تا صد آن را کد نویسی کنید. که باید گفت هزینه ی این دو باهم متفاوت است.

دلیل اختلاف قیمت طراحی سایت وردپرسی

با توجه به نکات بالا که گفته شد باید به این موضوع اشاره کنیم که دلیل اختلاف قیمت این دو باهم این است که وردپرس یک پلتفرم آماده و رایگان است که در دسترس همگان قرار دارد و همچنین قالب های آماده ای در اختیار شما قرار میدهد که نیاز به یک صفحه ی هزینه طراحی سایت اختصاصی نیست اما باید گفت که میتوان در وردپرس نیز طراحی های خاص انجام داد و حتی میتوان داخل آن برنامه نویسی کرد که طبیعتاً قیمت یک صفحه ی اختصاصی شده با وردپرس با قیمت یک قالب آماده یکسان نیست.

مشخص کردن اهداف و نیاز های شما از یک سایت اینترنتی

هزینه ی هاست و دامنه

در اولین قدم در طراحی سایت نیاز به یک هاست و دامنه داریم که با اتصال و ارتباط بین آن دو نیاز داریم اما اگر این دو به صورت خودکار اتصال به یکدیگر پیدا نکردند باید با تکنیک های لازم این دو را باهم اتصال دهیم. اما هاست و دامنه یکی از موضوعاتی است که در قیمت هر کدام از سایت ها تاثیر گذار است که در ادامه توضیحات مختصر و کاملی در باره ی کلیت این دو به شما میدهیم با ما همراه باشید:

هاست 

برخی از افراد با موضوع هاست آشنایی ندارند اما باید گفت این موضوع بسیار ساده است شما یک فضا را در نظر بگیرید که هر آن چیزی که در سایت تان طراحی کنید در داخل آن قرار میگیرد. اما شاید با خودتان فکر کنید که این موضوع چه ارتباطی به قیمت طراحی سایت دارد؟ که باید گفت هاست ها نیز امکانات مختلفی در اختیار شما قرار میدهد و بر اساس آن اختلاف قیمت در این موضوع ایجاد میشود.

امکاناتی که هاست در اختیار شما قرار میدهد

در بالاتر به این موضوع اشاره کردیم هاست امکانات زیادی در اختیار شما میشود اما این امکانت چیست که بیاد گفت امکانات یک فضای میزبانی به عبارت زیر میباشد:

  • اول از همه و مهم تر از همه فضایی که به شما داده میشود و یک محدودیتی در این باره وجود دارد
  • در مورد بعدی تعداد ساب دامین هایی است که در اختیار شما قرار میگرد
  • مورد سوم که بسیار مهم است پشتیبانی هاست است که در مواقعی که مشکلی از طرف آن وجود داشت آن را برطرف کنند
  • مرحله بعدی با کیفیت بودن خود هاست است یعنی سرعت و کیفیت آن آزار دهنده نباشد

دامنه

در این مورد اگر با دامنه آشنایی ندارید باید گفت که دامنه چیزی است که در داخل گوگل سرچ میشود و به کاربران نشان داده میشود و باید گفت که باید به این موضوع دقت داشته باشید که حتما باید اصول و نکات انتخاب دامنه را رعایت کنید تا دامنه ی مناسبی برای سایت خودتان داشته باید اما موضوعات زیادی وجود دارد که باید سعی کنید آن ها را رعایت کنید و بر اساس مواردی که نیاز دارید آن را انتخاب کنید که در ادامه به این موضوعات میپردازیم:

نکات انتخاب دامنه

در انتخاب دامنه باید به نکاتی توجه داشته باشید که در بعدها ها در روند کاری شما مشکلاتی به وجود نیاید که برای این نکات ما در قبل مقال کامل تری به عنوان نکات انتخاب دامنه انتشار داده ایم که میتوانید آن را مشاهده کنید اما ما در همین مورد نکاتی را برای شما بیان میکنیم تا در زمان ثبت دامنه آن به اشتباهی بر نخورید.

مشخص کردن اهداف و نیاز های شما از یک سایت اینترنتی

پیشوند دامنه

در دامنه های مختلف دیده اید که بعد از خود دامنه پیشوند com،ir،co،org و… باقی مواردی که در سایت های مختلف مشاهده کرده اید اما هر کدام از آنها نشان دهنده یک موارد است برای مثال پیشوند ir نشان دهنده این است که دامنه ای که مشاهده میکنید نشان دهنده ی این است که صاحب این دامنه در ایران فعالیت میکند.

توجه به برند خودتان

قبل از برند سازی و طراحی لوگوی خود برای کسب و کارتان باید توجه داشته باشید که که دامنه ای که مناسب اسم لوگو و برند شما است باشد و در زمانی که مشخصات اسم فروشگاه تان نیز در دامنه استفاده شود و این دو باهم تفاوتی نداشته باشند.

کوتاه و جذاب بودن دامنه 

یکی از نکات بسیار مهمی که لازم است آن را انجام دهید این است که دامنه ی خودتان را کوتاه کنید و سعی کنید از کلماتی استفاده شود که به طوری باشد که مخاطب بتواند آن را به راحتی بخواند و کل دامنه به طوری برایش جذاب باشد که همیشه در ذهنش بماند که این کار باعث میشود در زمانی که یک مخاطب نیازمند به خدمات شما داشته اند به سرعت دامنه ی شما در ذهنشان بی آید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

3 دیدگاه در “هزینه طراحی سایت اختصاصی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *