برنامه نویسی, بلاگ, طراحی سایت ارزان, طراحی سایت در تهران, طراحی سایت مدرن, طراحی وب, نمونه کار

خدمات سایت خبری

News site services
خدمات سایت خبری

تولید محتوای متنی همیشه مهم ترین بخش خدمات سایت خبری می باشد. مهم ترین سازمان ها و رسانه هایی که دارای سایت خبری می باشند مانند خبرگزاری فارس، تسنیم، فارس نیوز، بلومبرگ و … که همه ما با آنها آشنا هستیم. این رسانه ها فعالیت گسترده و فشرده تری نسبت به بقیه رسانه ها دارند. این فعالیت کاربران و مخاطبان بسیاری رو جذب خود می کند این بازدید ها باعث کسب درآمد قابل توجه این وبسایت ها می شود. شما با تاسیس سایت خبری اختصاصی خود می توانید اولین قدم خود را در این مسیر بردارید. 

سایر خدمات سایت خبری:

با پیشرفت روزمره علم و تکنولوژی جذابیت نشریات چاپی کاهش یافت اما در این موازات در مسیری برعکس محبوبیت مخاطبان نشریات  آنلاین و رسانه های خبری بیشتر شده است. نکته خیلی مهمی که پس از این تغییر بزرگ تو صنعت رسانه ها شکل گرفت این بود که دیگر سایت های خبری انحصارا برای رسانه نبود و هر استارتاپ، شخص، شرکت و پروژه ای می تواند با تاسیس سایت خبری خود آغاز به کسب و کار کند.

شما با تاسیس وبسایت خبری اختصاصی خود فارق از زمان و شرایط متفاوت قادر به فعالیت خواهید بود و بازخورد سایت های خبری همیشه بسیار و جزو پربازدید ترین سایت ها بوده اند. راه های کسب درآمد از سایت های خبری بسیار است که تبلیغات بنری، معرفی کسب و کار، مصاحبه، ارائه بک لینک، ریپورتاژ و گوگل ادسنس می باشد. 

برخی از خدمات سایت خبری :

  1. شما می توانید نمونه و طرح مورد نظر را برای سایت خبری را به تیم تفکربرتر ارائه بدهید و ما ایده مورد نظر شما را به واقعیت تبدیل می کنیم.

2. نحوه مدیریت وبسایت شما ساده بوده و سایت شامل پنل مدیریتی می شود که دارای امکانات بسیاری برای کنترل محتوا و تغییرات تنظیمات می باشد.

3. دسترسی به پنل مدیریت یا پیشخوان قابلیت شخصی سازی دارد و دسترسی ها با توجه به سطح کاربران دسته بندی می شوند. 

4. سایت شما می تواند دارای انجمن های مختلف برای بالا بردن فعالیت در وبسایت شما باشد.

5. وبسایت شما برای تولید محتوا و توسعه دارای صفحه ساز و ویرایشگر اختصاصی با رابط کاربری ساده و مدرن می باشد.

6. مجموعه ای از ماژول ها در پنل پیشخوان شما اضافه شده است که آمار مربوط به سامانه خبری در آن به نمایش در می آید. 

امکانات وبسایت خبری:

نکته بسیار مهمی که در مورد خدمات سایت خبری وجود دارد این است که اطلاعات و مقالات باید طوری تولید محتوا شود و در اختیار کاربران قرار گیرد که جذاب و قابل دسترس باشد، نکته بعدی ظاهر و رابط کاربری سایت هست که بسیار دارای حائز اهمیت است. جذابیت بصری باعث می شود خواننده های گذری تبدیل به کاربر وبسایت شما شود. در ادامه این بخش سایر موارد را بررسی می کنیم.

 1- بهینه سازی سرعت وبسایت

سرعت بارگزاری برگه های وبسایت از المان های مهم و اصلی در توسعه سایت می باشد. اگر سرعت بارگزاری صفحات، عکس ها و به طور کلی رسانه ها و محتوای شما پایین باشد کاربران تمایلی به ماندن  نشان نمی دهند و خیلی راحت از وبسایت خارج می شوند. این مسئله جدا از دست دادن کاربران تاثیر بسیار منفی روی سئو سایت می گذارد. سرعت بالا صفحات شما باعث می شوند جایگاه بهتری در نتایج گوگل پیدا کنید. تیم تفکر برتر همیشه به این نکات در طراحی و توسعه پروژه ها توجه می کند.

2- سئو سایت خبری :

یکی از مهم ترین عواملی که باعث رشد سریع شما می شود سئو می باشد. هر چه وبسایت شما نسبت به موتور های جستجوگر وب بهینه تر باشد مقالات و محتوای شما بازدید بیشتری دریافت می کند. یک سامانه خبری اگر از لحاظ بصری جذاب باشد ولی سئو نشده باشد هیچوقت دیده نمی شود. سیستم کنترل محتوا شما بشدت اهمیت دارد به همین دلیل شما باید بهترین انتخاب ممکن رو برای سایت خود در نشر بگیرید. تیم تفکربرتر با توجه به پروژه شما انتخاب های ممکن را به شما به نمایش می گذارد، شما خودتان تصمیم می گیرید که از چه تکنولوژی هایی برای پروژه خود استفاده کنید.

3- بخش بندی ساده و قابل دسترس :

بخش بندی و ساختمان وبسایت شما باید طوری نمایش داده شود که تمامی بخش ها قابل دسترس باشد و کاربر حس گم شدن در سایت را نداشته باشد. برای این کار  شما می توانید دسته بندی های دقیق ایجاد کنید و در جایگاه مناسب به کاربر نشان دهید، تیم تفکر این کار را برای شما انجام می دهد. لینک دهی های منظم بین برگه ها و نوشته های شما باعث می شود جدا از بخش بندی دقیق وبسایت شما با اسنجام بیشتری شکل بگیرد.   

4- ریسپانسیو :

امروزه بسیاری از کاربران اینترنت اشخاصی هستند که صرفا از موبایل یا تبلت استفاده می کنند و شاید دسترسی به لپ تاپ و کامپیوتر های خانگی نداشته باشند در همین جهت شما باید وبسایت خود را نسبت به هر دستگاه و صفحه نمایشی رسپانسیو کنید. 

چرا سایت های خبری همیشه پر مخاطب بوده اند؟

1. آمار کاربران وبسایت ها و سامانه خبری همیشه بالا بوده به همین دلیل شما کابران و مخاطبان بسیاری را جذب خواهید کرد.

2. با سایت خبری امکان انتشار همه نوع خبر از جمله اقتصادی، سیاسی، ورزشی و حوادث در هر زمان و بدون محدودیت مکانی وجود دارد.با سایت خبری برای سازمان، شرکت یا برند خود می توانید در زمینه اقتصاد، سیاست، علمی و … تولید محتوا کنید و مخاطبان مورد نظر هر کدام ازین نوضوعات را جذب کنید.

3. اعتبار سازمان، شرکت و سامانه شمابا داشتن وبسیات خبری بشدت افزایش می یابد. 

4.پس از مدتی وقتی فعالیت شما افزایش یابد به مراتب کاربران بیشتری جذب می کنید در ای مقطع شما می توانید با گرفتن تبلیغات کسب درامد کنید.

5. هدف اصلی ایجاد این نوع وبسایت ارائه تازه ترین اخبار و جامع ترین اطلاعات می باشد که همیشه برای طیف عظیمی از کاربران جذاب بوده. 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *