برنامه نویسی, بلاگ, سئو, طراحی سایت مدرن, طراحی وب, قالب

سفارش سایت وردپرسی

WordPress site order

سفارش سایت وردپرسی قیمت و هزینه طراحی سایت خدماتی ، فروشگاهی ، شرکتی و آموزشی با ارائه خدمات سئو ، طراحی وبسایت ارزان قیمت و کم هزینه …. بسیاری از سایت ها برای کاهش هزینه ها و راحتی کار و استفاده سریع تر روی به استفاده از cms های آماده آورده اند. سیستم های مدیریت محتوای تولید شده به علت آماده بودن بیشتر بخش ها و آماده بودن ساختار قالب های وبسایت می توانند در سرعت بخشیدن به طراحی سایت کمک کار باشند .

با توجه به اینکه ساخت سایت و مراحل کدنویسی هزینه بر و دارای قیمت زیادی می باشد اکثر شرکت ها ترجیح می دهند که هزینه کمتری را تقبل کرده و شروع به طراحی سایت با پلتفرم های آماده مانند وردپرس می کنند.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای آماده با تمام قابلیت های یک سایت خبری و وبلاگی می باشد که با قابلیت درگ و دراپ می توانید المان های پیشفرض طراحی شده را جایگذاری کرده و سایت مورد نظر خود را طراحی کنید .

طراحی سایت شرکتی وردپرسی

طراحی سایت شرکتی وردپرسی می تواند باعث گسترش فعالیت در کسب و کار شما شود . با سفارش سایت وردپرسی می توانید تمام امکانات مورد نیاز برای یک سایت شرکتی را در اختیار داشته باشید . یک شرکت در با طراحی سایت شرکتی می تواند تمامی خدمات خود را به شکل کلکسیون خدمات در برگه ای از سایت خود طراحی کند. می تواند تاریخچه ای از شرکت را بازگو نماید . می توان فرمی را برای کاربران طراحی کرد تا بتوانند درخواست خود و یا خدمات شرکت را انتخاب کرده و به اطلاع ما برسانند. با سفارش سایت وردپرسی می توان گواهینامه ها و حکم های به دست آورده در نمایش کاربران ایت قرار داد. می توان کلکسیونی از لوح تقدیر و جوایز کسب کرده را در سایت قرار داد.

سفارش سایت وردپرسی قیمت و هزینه طراحی سایت خدماتی ، فروشگاهی ، شرکتی و آموزشی با ارائه خدمات سئو ، طراحی وبسایت ارزان قیمت و کم هزینه ....
سفارش سایت وردپرسی قیمت و هزینه طراحی سایت خدماتی ، فروشگاهی ، شرکتی و آموزشی با ارائه خدمات سئو ، طراحی وبسایت ارزان قیمت و کم هزینه ....

طراحی سایت آموزشی وردپرسی

طراحی سایت آموزشی دغدغه بسیاری از مراکز آموزشی و موسسات می باشد چرا که با پیشرفت تکنولوژی و مجازی شدن اکثر فعالیت های کاربران نیاز به آموزش های فراتر از کلاس های حضوری  می باشد. همچنین سفارش سایت وردپرسی آموزشی می تواند منجر به گسترش فعالیت های موسسه شده و در رشد مجموعه فعالیت های آموزشی موسسه کمک کند. در طراحی سایت آموزشی امکاناتی همچون سیستم امتحانی ، چت آنلاین محصلان ، برنامه درسی محصلان ، سیستم کلاس آنلاین ، پنل کاربری محصلان ، پنل کاربری اساتید ، امکان فروش محصولات آموزشی ، اتصال به درگاه پرداخت و … وجود دارد .

طراحی سایت خدماتی وردپرسی

طراحی سایت خدماتی امروزه نیازمند تمامی شرکت های ارائه دهنده خدمات هستند . شرکت هایی نظیر مظافت منزل ، اداره ، ساختمان و … ، شرکت های ارائه خدمات یدکی خودرو ، شرکت های نظافت شیشه برج و … ، دفاتر الکترونیکی ، کافی نت ها ، شرکت های کارگذاری بورس و تمامی مراکزی که خدماتی برای ارائه دارند نیازمند این هست که سایتی داشته باشند تا بتوانند فعالیت خود را گسترش داده و کاربرانی را که از سایت بازدید می کنند تبدیل به مشتریان دائمی شرکت خود بکنند. سفارشی طراحی سایت وردپرسی می تواند به شکل اختصاصی صورت بگیرد به این شکل که طراحی با قالب آماده صورت بگیرد و یا به شکل اختصاصی باشد بدین شکل که طراحی به صورت کدنویسی قالب و سفارشی سازی تمامی بخش های وردپرس می باشد. 

سفارش سایت وردپرسی قیمت و هزینه طراحی سایت خدماتی ، فروشگاهی ، شرکتی و آموزشی با ارائه خدمات سئو ، طراحی وبسایت ارزان قیمت و کم هزینه ....
سفارش سایت وردپرسی قیمت و هزینه طراحی سایت خدماتی ، فروشگاهی ، شرکتی و آموزشی با ارائه خدمات سئو ، طراحی وبسایت ارزان قیمت و کم هزینه ....

طراحی سایت فروشگاهی وردپرسی

بسیار از فروشگاه ها برای فعالیت و فروش بیشتر محصولات خود نیاز به بازاریابی دارند. افرادی که بتوانند برند فروشگاه را به گوش همگان برساند. با توجه به استفاده روز افزون افراد از شبکه جهانی اینترنت و مجازی شدن اکثر فعالیت می توان به این نتیجه رسید که بهترین راه بازاریابی سفارش سایت وردپرسی فروشگاهی می باشد. با ساختن یک فروشگاه اینترنتی می توان تمام کارهایی را به شکل حضوری برای فروش محصولات انجام می دادید با توانایی بیشتر و بازدهی فراوان تر در بستر فعالیت مجازی انجام دهید و آنلاین شاپ خود را با بازدید خیلی بیشتر کاربران گسترش دهید .

ویژگی های طراحی سایت اختصاصی

زمانی که برای شرکت یا مجموعه ای سفارش طراحی سایت داده می شود بدین منظور است که کاربر می خواهد تمامی بخش های سایت خود را به شکل سفارشی سازی شده و شخصی در بیاورد. در زمان طراحی سایت اختصاصی تمامی المان ها ، رنگبندی ، تم قالب مورد نظر ، نوع فونت انتخابی در سایت و … متناسب با نظر کارفرما طراحی می شود.

در طراحی سایت اختصاصی به دلیل باز بودن کدهای منبع می توان هر زمانی و در هرلحظه ای که نیاز به تغییر وجود داشت مورد ویرایش واقع شود. در سفارش سایت وردپرسی می توان تمامی کدهای مورد نیاز برای سئو سایت نیز نوشته می شود. بیشتر قالب های آماده برای سایت های وردپرسی دارای هدر خالص HTML می باشد و از متاتگ ها مورد استفاده در سئو بهرهمند نمی باشند . اما با سفارش سایت وردپرسی تمامی متاتگ های مرتبط با کسب و کار و فعالیت مجموعه که بر پایه سئو می باشد در داخل قالب قرار داده می شود.

استفاده از فایل های سبک برای افزایش سرعت لودینگ سایت از ویژگی های اساسی سفارش سایت وردپرسی می باشد. در بسیاری از قالب های آماده برای افزودن قابلیت تجربی کاربر و یا افزایش جذابیت وبسایت رابط کاربری سایت وردپرسی از فایل های جاوااسکریپت و استایل های متفاوتی استفاده می کنند که استفاده از این حجم از فایل های کدنویسی شده باعث افزایش زمان لودینگ سایت می شود.
در طراحی اختصاصی قالب وردپرسی یکی از مهم ترین نکاتی که مدنظر تیم تفکر برتر می باشد استفاده بهینه از فایل های استایل می باشد تا هم نظر کارفرما و کاربران را جلب کند و هم بتواند از سرعت خوبی برخوردار باشد.

پشتیبانی به موقع و مستمر از سایت یکی دیگر از ویژگی های بارز سفارش سایت وردپرسی می باشد. آپدیت به موقع پلاگین ها و تم های مورد استفاده ، دیباگ گیری در بروز مشکل در سایت ، ساخت فایل های ربات برای خزیده شدن در سایت ، ساخت صفحات جدید برای بارگذاری محتوا توسط شرکت ، ایجاد قابلیت جدید در سایت ، تغییرات ظاهری قالب و …. همه از وظایف پشتیبان وبسایت می باشد که در پلن سفارش سایت وردپرسی قابل اجرا می باشد.

امنیت وبسایت های وردپرسی یکی از معقوله های بسیار مهم طراحی سایت می باشد چرا که در صورت عدم توجه تمامی تلاش های چند ماهه و در مواردی چندساله یک شرکت از بین خواهد رفت .

ایجاد ارسال و درخواست سمت سرور و کلاینت به صورت فایل های رمزگذاری شده (SSL) ، آپدیت دوره مدتی یوز و پسورد های مطابق با اشخاص ، رمزگذاری فایل ها قالب ، قرار دادن دیوار آتش به اصطلاح فایروال برای جلوگیری از خطر نفوذ به داخل سایت ، بستن کلیک راست در داخل وبسایت برای جلوگیری از مشاهده و انتشار محتویات قالب و …. تمامی این فعالیت ها در دسته سفارش سایت وردپرسی و طراحی قالب اختصاصی وبسایت وجود دارد .

سئو سفارش سایت وردپرسی

یکی از پلن های ویژه در طراحی اختصاصی سایت ها بحث سئو آن می باشد. سئو تنها منتها به افزونه های موجود در حوزه سئو نمی شود و باید برای افزایش رتبه سایت به شکل مداوم تلاش کرد.

برخی از مواردی که می توانند در سئو سایت تاثیر بگذارند به شرح زیر می باشد :

محتوای باکیفیت : ایجاد محتوای باکیفیت در داخل سایت می تواند تا درصد بسیار زیادی به رشد سایت کمک کند. کپی نبودن و یونیک بودن محتوا یک مزیت برای سایت به حساب می آید. استفاده از لینک های خارجی و داخلی در داخل محتوا می تواند به کیفیت مقاله نوشته شده بی افزاید.

سئو تصاویر : بساری از وبسایت ها در هنگام بارگذاری تصاویر به سئو آن ها توجهی نداشته و فقط آن ها را در داخل سایت بارگذاری می کنند. سعی شود برای دریافت نتیجه بهتر نام تصویر همنام با کلمه کلیدی بوده و یک جمله معرف همراه با کلمه کلیدی در داخل ALT تصویر مورد استفاده واقع شود تا ربات های خزنده بهترین نتیجه را را برای آن تصاویر برآورد سازند.

استفاده از لینک مفید : زمانی که سایتی را مورد آنالیز قرار می دهیم متوجه می شویم که در سایت بسیار از لینک های مورد استفاده شکته ، نوفالو و یا ریدایرکت شده می باشد . این لینک ها نه تنها باعث کاهش کیفیت سایت می شود بلکه از نظر سئو نیز اجرای یک خطا و مشکل مهم بوده و رتبه وبسایت را به شدت کاهش می دهد.

ایجاد متاتگ مناسب : در وبسایت ها کلمه کلیدی زمانی انتخاب می شود که دارای بیشترین تکرار در صفحه مورد نظر می باشد . در برنامه نویسی با ایجاد متاتگ ها در داخل هدر سایت به ربات های خزنده می فهمانیم که سایت در حوزه چه کلمات کلیدی می باشد . اینگونه هم تمرکز ربات های خزنده روی کلمه کلیدی متمرکز می شود و هم در زمان ایندکس بر اساس شاخص در نظر گرفته شده رتبه بندی می شود .

ایجاد شبکه لینک سازی : مرتبط سازی محتویات با یک دیگر در داخل سایت می تواند تاثیرات مفیدی بر کیفیت مطال گفته شده بگذارد . در مقاله سعی شود حداقل 5 لینک و یا محتوای مورد نظر به داخل محتوای وبلاگ لینک شود . همچنین استفاده از لینک های مرتبط مزایایی همچون افزایش ترافیک سایت و بازدید کاربران از سایر مطالب نیز دارد .

انتشار محتوا در شبکه های اجتماعی : سفارش سایت وردپرسی یکی از پلن های محبوبی که دارد ، انتشار تمامی محتویات سایت در شبکه های اجتماعی می باشد .با انتشار محتوا در شبکه های اجتماعی نه تنها باعث توجه میلیون ها کاربر به محتوای منتشر شده می شود بلکه لینک سازی خارجی و در نهایت دریافت بک لینک دامنه مورد نظر نیز صورت می گیرد.

ریپورتاژ : با انجام ریپورتاژ و قرار دادن مقاله در سایت مورد هدف می تانید هم عملیات برند مارکتینگ را انجام دهید که به بازاریابی برندی شرکت کمک می کند و هم لینک های بازگشتی از سایت هدف را دریافت می کنید که این عمل باعث افزایش رتبه شما می شود .

تبلیغات کلیکی : تبلیغات کلیکی نه تنها باعث افزایش پلن افزایش بازدید کاربران و ترافیک سایت می گردد بلکه باعث افزایش فروش و ارائه خدمات در حوزه کسب و کار و فعالیت خود می گردد.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *