برنامه نویسی, بلاگ, طراحی سایت ارزان, طراحی سایت در تهران, طراحی سایت مدرن, طراحی وب

ساخت سایت فروشگاهی + مزایا و امکانات فروشگاه اینترنتی

روش ساخت سایت فروشگاهی ارزان قیمت با بالا ترین امکانات

همه ی افراد نیاز دارند برای بقای زندگی خودشان کار کنند و شغلی را برای خود انتخاب کنند. اما باید این موضوع را در نظر داشته باشید که همه ی کسب و کار ها نیازمند تبلیغات است. اما موضوعی را که بیشتر صاحبان مشاغل به آن توجه نمیکنند داشتن یک وب سایت فروشگاهی است. شاید با خودتان فکر کنید چه نیازی به یک وب سایت دارید؟ اما جواب این سوال این است که شما فرض کنید که یک فروشگاه دارید اما مشکل این است که فروشگاه خودتان را باید بعد از مدتی تعطیل کنید و مورد دیگری که هست شما فقط در یک مکان و در یک منطقه خاص میتوانید فعالیت کنید اما با وجود یک  ساخت سایت فروشگاهی این دو محدودیت بزرگ را رفع میکنید.

مزایا داشت یک سایت

همانطور که در بالا به دو تا از فواید داشتن یک سایت اشاره نمودیم در ادامه قصد داریم به چند نمونه دیگر بپردازم. خیلی از افراد هستند که برای خودشان و کسب و کارشان فقط یک وب سایت ایجاد میکنند و در واقع هیچ گونه فروشگاه فیزیکی در دسترس نیست. و تنها با داشتن یک سایت تمامی محصولات خودشان را به فروش میرسانند. اما خیلی از افراد هستند که تایم خرید کردن را ندارند که معمولا این گونه افراد بیشتر خرید خودشان را از وب سایت ها انجام میدهند. یکی دیگر از مزایای داشتن وب سایت همین محدود نبودن به زمان و مکان است یعنی همه ی افراد بدون این که به فروشگاه شما مراجعه کنند با ایجاد ساخت سایت فروشگاهی و رفتن به وب سایت شما و دیدن محصولاتتان خرید خود را انجام میدهند.

ویترین آنلاین

با ایجاد ساخت سایت فروشگاهی  تان برای قرار دادن محصولات از عکس  هایی که خود محصول هستند استفاده میکنیم. که با انجام این کار  شما کاتالوگ بزرگی در سایت خودتان دارید که میتوانید برای ارائه خدمات از آن استفاده کنید. و همینطور شما یک ویترین آنلاین برای کاربران خود ایجاد کرده اید که این به این معنی است هر کسی که وب سایت شما را مشاهده کند متوجه میشود که شما چه نوع محصولاتی را برای فروش به نمایش گذاشته اید..

جذب مشتری با ساخت سایت فروشگاهی

برای افرادی که دارنده یک فروشگاه هستند و به علاوه ی آن برای خود یک وب سایت نیز طراحی کرده اند که میتوان به جرعت گفت با این کار مخاطب اعتماد بیشتری نسبت به شما پیدا میکند و در نتیجه با این کار یک نوع اعتبار برای خود خریده اید. اما خیلی از افراد هستند که به هر دلیل نمیتوانند به صورت حضوری خرید خود را انجام دهند که در زمانی که شما یک وب سایت برای خود طراحی میکنید کاربران با داشتن سایت از شما با راحتی خرید میکنند.

نشان ای نماد 

قطعا همه ی شما تا به کنون وب سایت های فروشگاهی را مشاهده کرده اید. و میدانید ساخت سایت فروشگاهی به چه صورت است. اگر به انتهای وب سایت بروید یعنی در قسمت فوتر بروید نشان این نماد را مشاهده میکنید. اما این نشان چیست و چه کاربردی دارد؟ در واقع این نشان و این ایکون نشانی است که از طرف دولت داده میشود و نشان دهنده این است که این سایت به صورت کاملا قانونی و در همین کشور فعالیت میکند. و باعث میشود که کاربران به راحتی به شما اعتماد کنند.

چرا ساخت سایت فروشگاهی

ساخت سایت فروشگاهی  مانند این است که شما برای کسب و کارتان یک شعبه ی دوم ایجاد کرده باشید که هیچ فردی از این موضوع ناخوشایند نیست. اما چرا ما در ابتدا گفتیم طراحی سایت مانند یک شعبه دوم است ؟ زیرا که گوگل فضایی ایجاد کرده که مانند یک دنیای دیگر است و باید گفت که این دنیا بسیار پر طرفدار است و مخاطبین زیادی در همین موضوع است. حال انتخاب با خودتان است که به این دنیا بپیوندید یا خیر.

چرا ساخت سایت اینترنتی

سئو کردن سایت فروشگاهی 

خیلی از صاحبان مشاغل با وجود سئو و از اهمیت این موضوع با خبر هستند اما بیشتر افراد تا به حال اسم این موضوع را نشنیده اند و با آن آشنایی ندارند. باید به این دوستان گفت که سئو یعنی یک اصولی که برای بهینه سازی موتور های جست و جو است را در سر تا سر وب سایت آن را رعایت میکنیم تا در زمانی که موضوع کسب و کار شما سرچ میشود در رتبه های برتر گوگل لینک سایت شما وجود داشته باشد.

اهمیت سئو 

در بالا به کلیت سئو پرداختیم اما باید گفت که سئو اهمیت بسیار زیادی دارد. برای درک بهتر شما و ساده تر شدن مطلب یک مثال ساده میزنیم:

شما فرض کنید که یک فروشگاه برای خود دارید و قطعا به دنبال این هستید که خاص تر از همه ی رقبا دیده بشوید و برای این کار هزینه و وقت میگذارید و برای ساخت سایت فروشگاهی و فروشگاه فیزیکی شما و کسب و کارتان تبلیغات انجام میدهید تا مخاطبین بیشتری سایت شما را ببینند. که باید گفت داشتن یک سایت نیز به همین نوع است یعنی افراد سئو کار با رعایت اصول و تکنیک هایی که مربوط میشوند به سئو سعی میکنند سایت شما را به افراد بیشتری نشان دهد که با این کار گوگل تعداد بازدید های شما را تشخیص میدهد و شما را به لینک های برتر میکشاند.

ساخت سایت فروشگاهی واکنش گرا

در اوایل خلق وب سایت فقط و فقط برای دسکتاب قابل مشاهده بود. با گذشت چندین سال و پیشرفت در طراحی سایت این قابلیت اضافه شد که در گوشی های مو بابل صفحات وب نشان داده بشود و همه ی افراد بتوانند آن را مشاهده کنند اما عیبی که در این مورد داشت وب سایت ها بهم ریختگی زیادی داشت و قابل حمل نبودند اما امروزه شاهد سایت های واکنش گرا هستیم.

واکنش گرا بودن سایت 

امروزه با پیشرفت در این زمینه همه ی وب سایت هایی که طراحی میشوند به خوبی واکنش گرا میشوند و در همه ی دستگاه ها به درستی قابل نمایش هستند. و این موضوع برای همه  ی افراد مهم است که متاسفانه همکاران ما به این موضوع توجه خاصی نمیکنند. اما ما یعنی شرکت تفکر برتر با توجه به مسئله ای که بیشتر افراد با گوشی مو بابل خرید خود را انجام میدهند این مورد را به خوبی رعایت میکنیم و این موضوع را جدی تلقی میکنیم.

واکنش گرا بودن ساخت سایت اینترتی

ساخت سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی در تفکر برتر به صورت توسعه یافته انجام می شود . از ویژگی های طراحی سایت این است که می توانید به صورت 24 ساعته فروش محصولاتتان را داشته باشید و بدون هیچ محدودیت جغرافیایی می توانید فعالیت داشته باشید . این مسئله پر اهمیت که می توانید با داشتن وب سایت محبوبیت برند محصولاتتان را بیشتر کنید . حال ما در این مقاله بیشتر درباره مزایای طراحی سایت صحبت می کنیم.

مسئله مهم در طراحی سایت فروشگاهی این است که می تواند فروشگاه و محصولات خود را به کاربران بیشتری نشان دهید تا بتوانید به سادگی به این سایت ها اعتماد کرد . اولین قدم برای دیده شدن سایت فروشگاهی این است که بتوانید رتبه بالایی در گوگل پیدا کنید و موتور های جستجو بتواند با درخواست کاربران سایت شما را به افراد بیشتری معرفی کند .

به این نکته توجه داشته باشید که برای طراحی سایت فروشگاهی از قالب های آماده و رایگان استفاده نشود زیرا این موارد از گزینه های منفی در گوگل به حساب می اید و در بعضی از مواقع با استفاده از این موارد امکان دارد سایت شما از فضای اینترنتی حذف شود .

جستجو به طور پیشرفته در طراحی سایت

در طراحی سایت فروشگاهی به دلیل این که حجم زیادی از اطلاعات وجود دارد امکان دارد کاربران نتواند محصولات مورد نظر خود را پیدا کنند به همین منظور می توانید در طراحی است خود از ماژول جستجو پیشرفته استفاده کنید . به دلیل این که پیچیدگی در طراحی سایت فروشگاهی زیاد تر است باید تمام ویژگی ها کالا ها و در گزینه های جستجو قرار داشته باشد این گزینه ها می تواند سایز, قیمت , رنگ و جنس و…باشد این آیتم ها می تواند باعث شود در وقت مشتری صرفه جویی شود و مشتری بتواند در مدت زمان کمتری خرید خود را ثبت کند .

داشتن مدیریت قوی در طراحی سایت فروشگاهی

قدم مهم و موثر در ساخت سایت فروشگاهی این است که بتوانید یک مدیریت بدون نقص و ایرادی را داشته باشید و بتوانید وظیفه هر بخش را به طور کامل مشخص کنید به طریقی که مشتری بتواند بدون هیچ مشکلی محصول مورد نظر خود را در سایت فروشگاهی شما پیدا کند این موارد به مدیریت قوی سایت مربوط است . در سایت فروشگاهی باید توجه داشت که همه موارد در جایگاه خود باشد زیرا می توانید بدون در نظر داشتن هیچ حد و مرزی سایت خود را گسترش بدهید این مسئله است تا باعث می شود تا بتوانید با رقیبان خود وارد ک رقابت عالی شوید و شاهد پیشرفت خود باشید .

طراحی سایت فروشگاهی

امروزه داشتن یک سایت فروشگاهی پیش نیاز کسب و کار شما محسوب می شود . در رابطه با توسعه یک سایت فروشگاهی با کمک فروشگاه سازی آنلاین به هیچ جایی نمیرسد شما نیازمند این هستید که سایتی طراحی کنید که از نظر طراحی بصری حرف اول را بزند و مطابق با نیاز شما در فروشگاهتان و بسته به سلیقه فردی شما ساخته شود .

فروشگاه هایی موفق هستند که بتوانند اصول افزایش بازدید سایت را بهینه کنند و سئو سایت و رتبه آن به نوع فعالیتی که انجام می شود بستگی دارد که بتوانید طبق موارد تعیین شده انجام شود .در آینده ای نزدیک بیشتر مردم به این نتیجه می رسند که داشتن یک سایت فروشگاهی از اقدامات موفقیت آمیز به حساب می آید .

ساخت سایت اینترنتی

پشتیبانی طراحی سایت فروشگاهی

شرکت تفکر برتر پشتیبانی سایت های فروشگاهی که طراحی کرده است را به طور کامل بر عهده میگیرد و جز اهداف این شرکت محسوب می شود . برخلاف این که بسیاری از طراحان معمولی این مسئولیت را بر عهد نمی گیرند ما به صورت پیوسته با مشتریان خود در ارتباط هستیم و به کیفیت خدمات بعد از فروش خود بسیار توجه می کنیم . و هر نوع نیازی که برای بهبود کیفیت سایت طراحی شده احتیاج باشد را انجام می دهیم .در نتیجه می توانیم به شما این اطمینان را بدهیم که هیچ جا نگرانی برای به روز کردن سایت طراحی شده خود نداشته باشید ما در تلاشیم تا بتوانیم باعث پیشرفت کسب و کار شما بشویم .

سرعت بالای فروشگاه اینترنتی

از مهم ترین مسائل در روند طراحی سایت فروشگاه اینترنتی این است که سایت فروشگاهی شما باید به صورت بی وقفه در دسترس باشد و به صورت کامل در حال عملیات باشد . داشتن هاست با کیفیت بالا و عالی و داشتن سرعت بالا و بدست آوردن اعتماد می تواند باعث موفقیت حتمی شما شود در کسب و کار تان و این امر باعث می شود تا رتبه سایت شما افزایش یابد .ایجاد توسعه وب سایت و داشتن تخصص حرفه ای از دیگر اهداف شرکت تفکر برتر به حساب می آید ما می توانیم شما را در این امر حمایت کنیم و باعث پیشرفت کسب و کار شما شویم .

هزینه طراحی سایت فروشگاهی

هزینه های برآورد شده در طراحی سایت فروشگاهی طبق استاندارد های برنامه نویسی و بسته به کیفیت و جذابیت سایت بر آورد می شود این هزینه ها مناسب با خدماتی که ارائه می شود متغیر است . هزینه ها در شرکت ما به صورت متعادل  است مطابق با استفاده از فناوری روز انجام می شود . اما ما به شما پیشنهاد می کنیم که برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در تماس باشید هدف ما موفقیت شما است .

مراحل طراحی سایت فروشگاهی

ابتدا کارفرما بعد از عقد قرار داد فرم های شرکت را که برای اطلاعیه است را پر می کند و در این قرارداد نیاز های مشتری ثبت می شو و طق همان عمل می شود .بعد از چند روز که استارت پروژه زده می شود نمونه هایی از صفحات طراحی شده را یه کارفرما نشان می دهیم و او بسته به گرافیک و مطالب مورد نظر انتخاب نهایی را انجام می دهد و با تایید کارفرما طرح گرافیک به واحد گرافیک شرکت منتقل می شود و بخش های کد گذاری شده انجام می شود و در آخر با بررسی های پی در پی در اینترنت گذاشته می شود

تیم تفکر برتر به مشتریان خود این امکان را می دهد تا بعد از خرید بعد از دریافت نماد الکترونیکی به درگاه پرداخت بانکی وصل شود تا بتواند مشتری به صورت آنلاین پرداخت خود را ثبت نماید .

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

6 دیدگاه در “ساخت سایت فروشگاهی + مزایا و امکانات فروشگاه اینترنتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *